خبرگزاری کار ایران

۲۰۰ واحد صنعتی قابلیت تشکیل شوراهای امر به معروف دارند

asdasd
کد خبر : ۲۲۴۰۱۳

در کمیسیون کارگری شهرستان اصفهان جهت تشکیل ۲۰۰ شورای امر به معروف در نواحی صنعتی بحثو تبادل نظر شد.

معاون ادارات و سازمان‌های ستاد احیاء امر به معروف و نهی از منکر شهرستان اصفهان با اشاره به اینکه جهت راه اندازی شورا‌های امر به معروف درواحد‌های صنعتی که قابلیت تشکیل این شورا‌ها را دارند جلساتی را با کمیسیون کارگری در این رابطه برگزار کرده‌ایم ادامه داد: در جلسه‌ای که آبانماه از سوی مسئولان ستاد احیاء امر به معروف و نهی از منکر شهرستان اصفهان با کمیسیون کارگری شهرستان تشکیل شد مقرر شد که اداره کار و رفاه اجتماعی برای شناسایی این ظرفیت‌ها اقدام کرده و گزارش آن را تا یک ماه آینده در این شورا ارائه کند.

به گزارش ایلنا از اصفهان، غلامرضا رضایی؛ با اشاره به اینکه در کمیسیون کارگری شهرستان اصفهان دستگاههایی چون اداره کار، صنعت و معدن، شرکت شهرک‌های صنعتی و تامین اجتماعی حضورداشتند تاکید کرد: در این نشست مقرر شد که با اقدامات کار‌شناسی واحد‌های صنعتی که توانایی و ظرفیت تشکیل شورا‌های امر به معروف را دارند شناسایی تا اقدامات اساسی برای آنان در نظر گرفته شود.

وی ادامه داد: با بررسی‌های صورت گرفته توسط ستاد احیاء، این ستاد می‌تواند در ۲۰۰ واحد شورا‌های امر به معروف را برای جلوگیری از منکرات و احیاء معروفات تشکیل دهد، البته این واحد‌ها ازبزرگ تا کوچک را شامل خواهند شد.

رضایی بیان داشت: در حال حاضر ستاد احیاء در کارخانجات و صنایع بزرگ شورا‌های امر به معروف را فعال کرده است اما تاکنون در واحد‌های صنعتی پایین‌تر برنامه‌ای بصورت مدون تدوین نشده است که امیدواریم این برنامه هر چه سریع‌تر به سرانجام برسد.

وی افزود: در کمیسیون کارگری که ماه آینده برگزار می‌شود، در مورد نحوخ بررسی تشکیل شورای امر به معروف در شهرک‌های صنعتی و جامعه کارگری و بررسی منکرات و معاریف درحوزه کارگری بحثو تبادل نظر خواهیم کرد.

ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز