خبرگزاری کار ایران

رتبه نخست شرکت گاز استان اصفهان در سیزدهمین همایش امور حقوقی شرکتهای تابعه ملی گاز ایران

asdasd
کد خبر : ۱۹۵۹۲۷

امور حقوقی شرکت گاز استان اصفهان در سیزدهمین همایش شرکت‌های تابعه ملی گاز ایران موفق شد رتبه نخست ارزیابی عملکرد امور حقوقی شرکت‌های گاز استانی را به خود اختصاص دهد.

رئیس امور حقوقی شرکت گاز استان اصفهان، به تنوع فعالیت‌های حقوقی شرکت‌های گاز استانی در مقایسه با مناطق عملیاتی و پالایشی از جمله تنوع موضوعات دعاوی مطروحه، حجم گسترده تحصیل اراضی ایستگاه‌ها و خطوط تغذیه وانتقال، لزوم تعامل اداری گسترده با دستگاههای اجرایی استان از جمله محیط زیست، منابع طبیعی، شهرداری، اوقاف و جهاد کشاورزی، سازمان راه و شهرسازی و تغییر کاربری اراضی محدوده شهری علاوه بر تغییر کاربری اراضی کشاورزی، وصول مطالبات گازب‌ها، پیگیری قضایی انشعابات غیر مجاز و سرقت گاز و… اشاره کرد و گفت: این شرکت با ارائه مستندات فوق توانست به این موفقیت‌ها دست یابد.

محمد امامی شاخص‌های ارزیابی در این همایش را شامل؛ بخش دعاوی اعم از دعاوی حقوقی، پرونده‌های کیفری ورودی، رفع مزاحمت و ممانعت در پروژه‌های عمرانی براساس دستور مقام قضایی، پاسخگویی به مراجع نظارتی دیوان محاسبات و بازرسی کل کشور، وصول مطالبات گازب‌ها، اظهارنظرهای مشورتی حقوقی در رابطه با مسائل شرکت و ارائه مشاوره و معاضدت حقوقی کارکنان عنوان کرد.

وی همچنین تحصیل اراضی ایستگاههای TBS، CPS، CGS، ساختمان‌های اداری و پست‌های امداد، خطوط انتقال و تغذیه از حیثتعداد و مساحت اراضی آزاد سازی شده، مستند سازی اموال غیر منقول و ارزیابی فعالیت‌های جنبی حقوقی و بهره وری را از مهم‌ترین محورهای ارزیابی در این همایش بر شمرد.

رئیس امور حقوقی شرکت گاز استان اصفهان افزود: از ابتدای سال ۹۱ تاکنون صرف نظر از پرونده‌های تحت رسیدگی ۸۹.۵درصد از پرونده‌ها با حاکمیت این شرکت مختومه شده‌اند که مستندات آن جهت ارزیابی به این همایش ارائه شد.

وی همچنین بررسی پرونده‌های های جزائی شرکت گاز استان اصفهان از ابتدای سال ۹۱ تا کنون را بیانگر حاکمیت شرکت در ۷۷.۷۷درصد از موارد آن‌ها دانست و گفت: درخصوص پرونده‌های اداری نیز در همین بازه زمانی ۱۰۰درصد موفق به اخذ حاکمیت این شرکت شده‌ایم.

امامی، با اشاره به نقش امورحقوقی در وصول اسناد و مطالبات مالی شرکت، اظهار داشت: سال گذشته بیش از ۱۵۱ میلیارد و ۶۳۹میلیون ریال بدهی مشترکین اعم از صنایع عمده، خانگی و تجاری توسط این امور در دستور کار قرار گرفت که با اتخاذ تدابیر مناسب بالغ بر ۱۴۸ میلیارد و ۲۰۹ میلیون و ۸۲۵ هزار ریال آن وصول شد.

وی خاطر نشان ساخت: امور حقوقی شرکت گاز استان اصفهان به عنوان عضو فعال کمیته سلامت اداری، مناقصات، جذب، تاخیرات و توقفات، کنترل پروژه و تکریم ارباب رجوع بوده و توانسته با مشارکت در فعالیت‌های پژوهشی و آموزشی در تعالی سازمانی شرکت نقش موثری داشته باشد.

نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز