خبرگزاری کار ایران

اتاق بازرگانی اصفهان برگزار می کند:

همایش " مردم برای احیای زاینده‌رود "؛ ۱۴ اسفند

asdasd
کد خبر : ۱۵۰۵۶۷

همایش " مردم برای احیای زاینده‌رود " با هدف ارایه راهکارها برای احیای رودخانه زاینده‌رود، چهارشنبه ۱۴ اسفند در سالن همایش‌های بین‌المللی اتاق اصفهان برگزار می‌شود.

ایلنا: مسئول کمیته آب کمیسیون کشاورزی و صنایع تبدیلی اتاق اصفهان هدف از برگزاری این همایش را ارایه راهکارها برای احیای رودخانه مسئولیت مردم در حفظ و حراست از رودخانه عنوان کرد و اظهار داشت: در این همایش از مسئولان استان، شهری و عموم مردم دعوت به عمل آمده تا راهکارهای احیای رودخانه تمدن ساز زاینده‌رود مورد بررسی قرار گیرد.

به گزارش خبرگزاری " ایلنا " از اصفهان؛ " مهدی بصیری " با اشاره به برگزاری پانل تخصصی با حضور اساتید دانشگاه، نمایندگان مجلس و مسئولان گفت: نمایشگاهی از عکس‌های رودخانه زاینده‌رود در گذر زمان نیز در حاشیه همایش برپا می شود.

وی زاینده‌رود را مهمترین رودخانه دایمی فلات مرکزی ایران دانست که در ۱۳ سال اخیر با خشکی‌های متناوب روبه‌رو شده و خاطر نشان کرد: این رودخانه علاوه بر تامین آب شرب استان و استان‌های همجوار نقش موثری در حفاظت از محیط زیست اطراف این رودخانه نیز داشته است.

بصیری مدیریت جامع رودخانه از سرآب تا پایاب را یکی از مهمترین راهکارهای احیای این رودخانه عنوان کرد و گفت: جلوگیری از برداشت‌های غیر قانونی از در زمان خشکسالی در تمام بخش‌های رودخانه از جمله راهکارهای احیای این رودخانه است.

مسئول کمیته آب کمیسیون کشاورزی و صنایع تبدیلی اتاق اصفهان گفت: کمیته آب اتاق اصفهان در ۴۰ هفته هر شنبه شب جلسات کارشناسی با حضور اساتید دانشگاه، مسئولان و فعالان اقتصادی در ساختمان شماره ۲ اتاق اصفهان برگزار کرد که نتایج این جلسات در قالب ۳ بخش راهکارهای کوتاه مدت، میان مدت و بلند مدت در همایش ارائه می‌شود.

گفتنی است همایش مردم برای احیای زاینده‌رود چهارشنبه ۱۴ اسفند از ساعت ۱۶ الی ۱۹ در سالن همایش‌های بین‌المللی اتاق اصفهان واقع در میدان فیض برگزار می‌شود.

ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز