خبرگزاری کار ایران

براساس گزارش سایت علمی اسکوپوس:

مقاله عضو هیأت علمی دانشگاه صنعتی اصفهان پراستنادترین مقاله بین‌المللی شد

asdasd
کد خبر : ۱۴۶۸۵۹

براساس گزارش اخیرسایت اسکوپوس، مقاله حسین افضلی مهرعضو هیأت علمی دانشگاه صنعتی اصفهان، عنوان پر استنادترین مقاله مجله بین المللی International Journal of Sediment Research را به خود اختصاص داد.

ایلنا: دانشیار گروه مهندسی آب دانشکده کشاورزی دانشگاه صنعتی اصفهان با بیان اینکه این مقاله در جولای سال ۲۰۰۹ در این مجله بین المللی انتشار یافته است گفت: در این مقاله، اثر پوشش گیاهی در حاشیه کانال‌ها بر توزیع سرعت جریان و مؤلفه‌های آشفتگی آن بر رودخانه‌های کوهستانی(شنی) بررسی شده است.

به گزارش خبرنگار ایلنا از اصفهان، افضلی مهرافزود: در تحقیقات خود به نتایج ارزشمندی در زمینه برآورد عوامل تشکیل دهنده ضریب زبری و مؤلفه‌های توزیع جهانی سرعت دست یافتیم که در بهینه سازی پیش بینی عوامل کلیدی مهندسی رودخانه و مدیریت بهتر مالی منابع آب سودمند است.

عضو هیأت علمی دانشگاه صنعتی اصفهان با اشاره به اینکه پر استناد شدن این مقاله بعد از سال‌ها نشان می‌دهد، موضوع برای محققان حوزه هیدرولوژی و مهندسی رودخانه هنوز هم تازه و جدی است افزود: تحقیقات ما توانسته است در پیشرفت پژوهش‌های بعد از خود نیز اثرگذار باشد.

افضلی مهر اضافه کرد: این مقاله با همکاری پرفسور Dey عضو هیات علمی دانشگاه IIT کشور هندوستان نوشته شده است.

شایان ذکر است: دیگر مقاله این عضو هیأت علمی دانشگاه صنعتی اصفهان درزمینه مطالعات هیدرولیک زیست محیطی که پیش از اینجایزه مقاله بر‌تر سال ۲۰۱۲ انجمن جهانی تحقیق در رسوب و فرسایش را به خود اختصاص داده بود، درجایگاه سه مقاله بر‌تر این انجمن جهانی در سال ۲۰۱۳ قرار گرفت.

ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز