خبرگزاری کار ایران

مدیرکل اوقاف و امور خیریه استان اصفهان:

رهایی ۱۶ اعدامی از طناب دار به برکت حفظ قرآن کریم

asdasd
کد خبر : ۱۴۵۱۹۸

۱۶ نفر از زندانیان محکوم به اعدام زندان مرکزی اصفهان توانستند با حفظ قرآن کریم از طناب دار رهایی یابند و در حکم خود تخفیف بگیرند.

ایلنا: مدیرکل اوقاف و امور خیریه استان اصفهان در مراسم انس با قرآن کریم که با حضور رئیس زندان و دو هزار زندانی در زندان مرکزی اصفهان برگزار شده بود، اظهار داشت: ۱۶ نفر از زندانیان زندان مرکزی اصفهان که محکوم به اعدام بودند به دلیل حفظ قرآن بخشیده شدند.
به گزارش خبرگزاری ایلنا از اصفهان؛ حجت الاسلام رضا صادقی تصریح کرد: در حاشیه این مراسم حکم اعدام ۱۶ نفر از زندانیان لغو و به حکم حبس ابد تغییر یافت.
وی با بیان اینکه حکم یکی از این زندانیان به ۱۵ سال حبس تغییر یافت افزود: ۵ نفر از این افراد خانم و مابقی آقایانی بودند که توانسته بودند با حضور در طرح ملی حافظان قرآن کریم، به حفظ پنج جزء و بیشتر مبادرت نمایند.
وی تصریح کرد: طبق بخش نامه موجود در این حوزه، زندانیانی که مبادرت به حفظ قرآن نمایند در صورت بررسی کار‌شناسان به حکم آنان تخفیف داده خواهد شد و می‌توانند از مجازات‌های سنگین همچون اعدام، حبس ابد رهایی یابند.
صادقی در ادامه گفت: خداراشاکریم که توانستیم با اجرای طرح ملی حافظان قرآن کریم در راستای نشان دادن راه راست و انس مردم با قرآن گام برداریم.

نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز