خبرگزاری کار ایران

رئیس اتاق بازرگانی اصفهان مطرح کرد؛

امیدآفرینی برای جوانان؛ کارکرد مهم شتابدهنده تجارت بردار

asdasd
کد خبر : ۱۳۷۱۶۴۵

رئیس اتاق بازرگانی اصفهان گفت: تشریح خدمات و عملکرد شتابدهنده تجارت بردار در تربیت صادرکنندگان موفق می‌تواند کارکرد مهم این شتابدهنده در راستای امیدآفرینی در میان نسل جوان استان و کشور باشد.

به گزارش ایلنا از اصفهان، امیر کشانی در بازدید از شتابدهنده تجارت بُردار ضمن تأکید بر حمایت اتاق دهم از این شتابدهنده اظهار داشت: تشویق جوانان به ماندن و کار در جهت پیشرفت کشورو ورود به عرصه صادرات بسیار ارزشمند است. امیدوارم اتاق بازرگانی اصفهان بتواند بیش از گذشته به اعضای خود، جوانان جامعه خدمت کند تا زمینه رشد جوانان اصفهانی فراهم شود.

امیدآفرینی برای جوانان؛ کارکرد مهم شتابدهنده تجارت بردار

وی با بیان اینکه جای کار بسیاری در استان وجود دارد، افزود: تشریح خدمات و عملکرد شتابدهنده تجارت بردار در تربیت صادرکنندگان موفق می‌تواند کارکرد مهم این شتابدهنده در راستای امیدآفرینی در میان نسل جوان استان و کشور باشد.

رئیس اتاق بازرگانی اصفهان کمک به توسعه صادرات استان را جزو شعارهای اصلی اتاق دهم دانست و ادامه داد: اتاق بازرگانی در راستای حمایت از صادرات و توانمندسازی جوانان با توان و انرژی مضاعف از فعالیت‌های شتابدهنده تجارت بردار حمایت خواهد کرد.

مژگان ایزدی، رئیس کمیسیون گردشگری و صنایع‌دستی و رئیس شورای عالی بانوان اتاق بازرگانی اصفهان نیز در این بازدید بر ضرورت بهره‌گیری از ظرفیت‌ ایرانیان خارج از کشور که علاقه‌مند به سرمایه‌گذاری در حوزه آموزش به جوانان کشور به‌ خصوص در زمینه صادرات هستند، تأکید کرد.

همچنین فرشته امینی، رئیس کمیسیون توسعه صادرات و‌ مدیریت واردات اتاق بازرگانی و عضو هیات مدیره شتابدهنده تجارت بردار با تشریح روند پذیرش تیم‌ها در شتابدهنده تجارت بردار، به پارامترهای کیفی پذیرش آنها اشاره کرد و گفت: تیم‌ها برای پذیرش در شتابدهنده بردار باید درباره محصول صادراتی که انتخاب کرده‌اند اشراف کامل اطلاعاتی داشته باشند.

سیدیوسف قاضی عسگر، عضو هیات نمایندگان اتاق بازرگانی اصفهان و عضو هیات مدیره شتابدهنده تجارت بردار نیز ضمن اشاره به برخی نمونه‌های موفق تیم‌های صادراتی در شتابدهنده‌ تجارت بردار که نسبت به صادرات به کشورهای خارجی اقدام کرده‌اند، بر تداوم این روند برای توسعه صادرات محصولات مزیت‌دار استان تأکید کرد.

شتابدهنده تجارت بردار به ارائه چهار خدمت اصلی شامل آموزش‌های تخصصی، منتورینگ، شبکه‌سازی و جذب سرمایه می‌پردازد و 63 تیم صادراتی معادل حداقل 10 درصد کل صادرکنندگان فعال و غیرفعال استان از سال 98 تاکنون توسط بردار پرورش یافته‌اند. این شتابدهنده از سوی مرکز توسعه تجارت بین‌الملل(ITC) به‌عنوان نماینده ایران در حوزه شتابدهی پذیرفته شده است.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز