خبرگزاری کار ایران

مدیر کل اوقاف و امور خیریه استان اصفهان تاکید کرد:

امامزادگان راه مستقیم و ستاره‌ای درخشان برای مومنان

asdasd
کد خبر : ۱۰۹۰۹۹

مدیر کل اوقاف و امور خیریه استان اصفهان گفت: امامزادگان ستاره‌ای در تاریکی زمان و مانع مفقودی راه مستقیم و محیط امن برای مومنان هستند.

ایلنا: حجت الاسلام حسین اژدری تصریح کرد: مردم می‌توانند با حضور در کنار این اماکن مقدس به سعادت دنیا و اخرت و آرامش در زندگی دست یابند و این امر با تبدیل این اماکن به قطب فرهنگی که مورد تاکید مقام معظم رهبری است میسر می‌شود.

به گزارش خبرنگار ایلنا ازاصفهان، وی با اشاره به نقش رسانه‌ای این کنگره گفت: این کنگره در رسانه‌های خارجی اثر گذار و تاثیرات مثبتی داشته و در مقابله با دشمنی‌ها دشمنان اسلام اثربخش بوده است.

مدیر کل اوقاف و امور خیریه استان اصفهان با بیان اینکه ایجاد لبخند بر لبان حضرت زهرا(س) از مهم‌ترین اهداف برگزاری کنگره بین المللی امامزادگان بوده است اظهار داشت: برگزاری نخستین کنگره بین‌المللی امامزادگان هیچ هدف دنیایی نداشته و رضایت حضرت حق و کسب توشه برای دنیا و آخرت و ایجاد لبخند بر لبان حضرت زهرا(س) از مهم‌ترین اهداف برگزاری این برنامه بوده است.

وی با بیان اینکه برگزاری نخستین کنگره بین‌المللی امامزادگان در معرفی امامزادگان واجب التعظیم و آستان مقدس آن‌ها به مردم جهان و بهره‌گیری از معنویت آن‌ها بسیار اثر گذار و مهم بوده‌ است، افزود: برگزاری این برنامه نقش موثری در مبارزه با تهاجم فرهنگی و برنامه‌های دینی در کل جهان داشته است.

در پایان این برنامه از افراد و مسئولانی که در برگزاری این کنگره همکاری داشته‌اند تجلیل به عمل آمد.

نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز