خبرگزاری کار ایران

در بازدید از ایلنای قزوین مطرح شد؛

نقش ایلنای قزوین در ایفای رسالت رسانه‌ای خود ستودنی است/ توجه رسانه‌های استان فقط به جلسات رسمی محدود نشود+فیلم

asdasd
کد خبر : ۹۴۵۷۴۵

فرماندار شهرستان آوج در بازدید از دفتر خبرگزاری ایلنا در قزوین گفت: خبرگزاری ایلنای مرکز قزوین با تهیه گزارش های میدانی و تصویری در ایام اوج شیوع کرونا وظیفه رسانه ای خود را به خوبی ایفا کرده است.

به گزارش خبرنگار ایلنا از قزوین، نصرت اله علیرضایی در بازدید از دفتر خبرگزاری ایلنا مرکز قزوین اظهار کرد: خبرگزاری ها و رسانه ها به مفهوم عام زمانی درجامعه جایگاه پیدا می‌کنند و اثربخش هستند که از طرف مردم مورد توجه قرار گیرند و صدای مردم را به معنای واقعی کلمه منعکس کنند.

فرماندار آوج بیان کرد: بهتر است خبرگزاری ها و رسانه ها به جای انعکاس اخبار جلسات رسمی، حاشیه نشینان سیاسی، اقتصادی و فرهنگی را منعکس کنند و هر چه قدر رسانه‌ها بتوانند صداهای خفته را به مسئولان منعکس کنند بیشتر به وظیفه خود عمل کرده اند که از این منظر خبرگزاری ایلنا مرکز قزوین تاحدودی توانسته رسالت خود را ایفا کند.

علیرضایی افزود: خبرگزاری ایلنا مسائلی را که توسط سایر رسانه ها به آن پرداخته نمی شود را مطرح کرده و با تهیه گزارش های تصویری و میدانی با موضوعات مختلف و همچنین مصاحبه های زنده با مردم در بطن جامعه ایلنای قزوین عملکرد مثبتی داشته و کمتر خود را به جلسات رسمی محدود کرده است.

وی با اشاره به حضور  فعال خبرگزاری ایلنا مرکز قزوین در ایام شیوع کرونا گفت: در این ایام ایلنای قزوین از فعال ترین رسانه های استان بود که به خوبی در این عرصه ورود پیدا کرد و به صورت جامع با مردم، مسئولان و گروه‌های مختلف در فضاها و مکان های متفاوت به گفت و گو و انعکاس نظرات آنها پرداخت و از طرفی دیگر توانست روحیه پاسخگویی را در مدیران برانگیزد و رسالت رسانه ای خود را به درستی ایفا کند.

حجم ویدیو: ۳۱.۰۷M | مدت زمان ویدیو: ۰۰:۰۳:۱۲ دانلود ویدیو
انتهای پیام/
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز