خبرگزاری کار ایران

فرماندار رشت تاکید کرد:

لزوم رفع دغدغه بیمه درمان ایثارگران

asdasd
کد خبر : ۹۴۲۴۱۴

فرماندار رشت با بیان اینکه در شان ایثارگران نیست که در زمینه درمان و بیمه خود دغدغه داشته باشند، تاکید کرد: دغدغه های ایثارگران بر اساس اولویت بندی در جلسات شورای مشورتی ایثارگران، پیگیری می شود.

به گزارش ایلنا از رشت، علی فتح اللهی در جلسه با اشاره به فرمایش حضرت امام خمینی(ره) که جبهه‌ها را دانشگاه و انسان‌ساز خوانده بودند، تصریح کرد: درس های بسیاری در ایام دفاع مقدس آموختیم، افراد در همه سنین با دیدگاه ها و ادیان و مذاهب مختلف در جبهه حضور داشتند و نکته مشترک بین تمامی آنان، ایثارگری برای دفاع از آب و خاک و ناموس وطن بود.

وی با بیان اینکه فرهنگ ایثارگری، تنها محدود به 8 سال دفاع مقدس نیست، خاطر نشان کرد: وجود روحیه ایثارگری در دوران کنونی را می توان واجب تر و ضروری تر از دوران دفاع مقدس دانست و این تفکر باید در لایه لایه  جامعه و در تمامی فرایندهای زندگی در جهت رفع مشکلات اقتصادی و اجتماعی موجود، حاکم باشد.

فرماندار رشت رعایت شان و جایگاه ایثارگران را بر همه مسئولین واجب دانست و اظهار داشت: باید از تمامی ظرفیت های قانونی برای رفع مشکلات ایثارگران استفاده کنیم و با توجه به این امر که در حال حاضر طیف وسیعی از این عزیزان به سن سالخوردگی رسیده اند، حمایت از آنان، بسیار مهم تر از گذشته به نظر می رسد.

 فتح اللهی بر تداوم و زمان بندی برگزاری جلساتی حول محور مشکلات ایثارگران، تاکید کرد و افزود: مسائل و مشکلات این عزیزان باید دسته بندی و اولویت بندی شود و از کلی گویی پرهیز شده تا بتوانیم به صورتی موثر به آنها رسیدگی کنیم.

 فتح الهی با تاکید بر استفاده از ظرفیت نمایندگان مجلس شورای اسلامی جهت پیگیری مشکلات  حوزه ایثارگران، گفت:  اینکه بعد از مدت ها همچنان ایثارگران دغدغه مشکلات درمانی و بیمه آن را داشته باشند در شان آنان نیست و باید با اتخاذ تدابیر لازم، شرایطی فراهم شود که ایثارگران دغدغه ای در این خصوص نداشته باشند.

انتهای پیام/
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز