خبرگزاری کار ایران

در رتبه بندی کشوری اعلام شد؛

آموزش و پرورش استان کرمانشاه رتبه برتر طرح شاد

asdasd
کد خبر : ۹۰۹۳۸۹

آموزش و پرورش استان کرمانشاه در اجرای طرح شاد رتبه برتر و در ارزیابی شاخص‌های عمومی و اختصاصی رتبه دوم کشور را کسب کرده است.

به گزارش خبرنگار ایلنا از کرمانشاه، آیین بزرگداشت مقام معلم در اداره کل آموزش و پرورش کرمانشاه با حضور فرمانداران، روسای آموزش و‌ پرورش شهرستانها، نمایندگان معلمان، انجمن‌های اولیاء و مربیان و بازنشستگان به صورت ویدئو کنفرانس برگزاری شد .

در این مراسم هوشنگ بازوند استاندار کرمانشاه بیان داشت: معلمان در امر مقدس آموزش مروجان دانایی، دانش و آگاهی هستند که زمینه شکوفایی نبوغ دانش آموزان را نیز فراهم می‌نمایند.

وی افزود: در بیانیه گام دوم انقلاب ۴۰ بار جوانان مورد خطاب قرار گرفته اند و بر این رسالت تربیت نسلی متعهد، انقلابی، مؤمن، با انگیزه، شجاع و امیدوار بر دوش معلمان پرتلاش است که امیدوارم با تقویت اعتماد به نفس در جوانان زمینه خودشکوفایی و نوآوری برای تربیت منابع انسانی توانمند به عنوان لازمه اصلی توسعه و پیشرفت در استان فراهم شود.

وی تصریح کرد : از تلاش‌های بی‌دریغ، خالصانه و متواضعانه همه معلمان و مروجان دانش و آگاهی صمیمانه سپاسگزارم و این مهم در بحران کرونا به رشادت و فداکاری تبدیل شد، زیرا علی رغم تعطیلی‌های ایجاد شده، نظام آموزشی به صورت پویا و کارآمد فعالیت کرد.

استاندار کرمانشاه پیگیری مطالبات بحق معلمان و نمایندگان بازنشستگان را ضروری دانست و بیان داشت: برای رفع مشکلات عنوان شده و پیگیری مطالبات علاوه بر تعیین تیم کارشناسی خیلی از مسایل را نیز در شورای آموزش و پرورش با رویکرد پاسخ به مطالبات مطرح شده پیگیری خواهیم کرد.

بازوند کسب رتبه برتر اداره کل آموزش و پرورش استان در ایجاد بستر مناسب برای اجرای طرح شاد (شبکه آموزش دانش آموزان) و رتبه دوم شاخص‌های عمومی و اختصاصی را در کشور بسیار مطلوب ارزیابی کرد و اظهار کرد: این اداره همیشه پویا و فعال توسط مقام عالی وزارت آموزش و پرورش نیز مورد تقدیر قرار گرفته که برخود لازم می‌دانم از زحمات همه معلمان، پرسنل و زحمتکشان در تمامی شهرستان‌های تابعه تقدیر کنم.

در پایان این جلسه از چندمعلم نمونه تجلیل به عمل آمد .

انتهای پیام/
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز