خبرگزاری کار ایران

رئیس پلیس‌راه کرمانشاه خبر داد:

کاهش ۱۹ درصدی تلفات و مصدومان رانندگی در کرمانشاه/ محور کرمانشاه- کامیاران خطرناک‌ترین نقطه استان

asdasd
کد خبر : ۹۰۸۲۹۸

رئیس پلیس راه استان کرمانشاه از کاهش ۱۹ درصدی تلفات و مصدومان رانندگی در این استان خبر داد.

به گزارش خبرنگار ایلنا از کرمانشاه به نقل از پایگاه خبری پلیس، سرهنگ محمد حیدری اظهار داشت: طی سال گذشته ۳۵۲ نفر بر اثر سوانح جاده‌ای در محورهای مواصلاتی استان کرمانشاه جان خود را از دست داده که نسبت به سال قبل از آنکه ۳۷۱ نفر قربانی حوادث جاده‌ای شده بودند ۵.۲ درصد کاهش نشان می‌دهد.

وی ادامه داد: همچنین در سال گذشته ۴ هزار و ۵۰۸ نفر نیز در تصادفات جاده‌ای کرمانشاه مصدوم شدند که در مقایسه با ۵ هزار و ۲۱۸ مصدوم حوادث رانندگی سال ۹۷ حدود ۱۴ درصد کاهش داشته است.

رئیس پلیس راه استان کرمانشاه در ادامه محور کرمانشاه کامیاران را با ۳۸ کشته به عنوان خطرناک‌ترین نقطه استان در حوادث رانندگی معرفی و عنوان کرد: علاوه بر آن ۲۳۵ نفر نیز در این مسیر آسیب دیدند.

این مقام انتظامی بیان داشت: محور روانسر - کرمانشاه با ۳۱ کشته، کرمانشاه - صحنه با ۲۷ کشته و اسلام آبادغرب - کرمانشاه نیز با ۲۰ کشته دیگر محورهای خطرناک و پرحادثه کرمانشاه در سال گذشته بودند.

وی همچنین از جاده سرفیروزآباد به عنوان خطرناک‌ترین محور فرعی استان در سال گذشته یاد کرد و گفت: در سال گذشته تعداد افراد کشته شده به ۱۳ نفر و تعداد افراد مجروح به ۱۲۲ نفر رسید.

انتهای پیام/
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز