خبرگزاری کار ایران

معاون اداره کل ورزش استان خبرداد:

پلمب ۹ باشگاه ورزشی متخلف در قزوین

asdasd
کد خبر : ۹۰۴۱۷۱

معاون ورزشی اداره کل ورزش و جوانان استان قزوین از پلمب ۹ باشگاه ورزشی متخلف در استان قزوین خبرداد.

به گزارش خبرنگار ایلنا از قزوین، افسانه حسن نایبی با اعلام این خبر گفت: سال گذشته ۲۷ باشگاه ورزشی استان دچار تخلف شده بودند که با ورود دستگاه‌های اجرایی مرتبط ۹ مورد از آنها مهر و موم شدند.

معاون ورزشی اداره کل ورزش استان اظهار کرد: استفاده و فروش مکمل، داروهای ورزشی و تجویز قرص‌های لاغری غیرمجاز از جمله تخلفات این باشگاه‌ها بوده است.

وی اضافه کرد: در سال جاری نیز جلسه‌ای با حضور دانشگاه علوم پزشکی، پلیس اماکن و هیات پزشکی ورزشی استان برگزار شد تا به صورت هماهنگ جلوی هرگونه تخلف در این زمینه گرفته شود.

حسن نایبی در خصوص شروع به فعالیت باشگاه‌ها و سالن‌های ورزشی استان، ادامه داد: هنوز زمان قطعی در این باره اعلام نشده است اما باتوجه به تاکید وزیر ورزش و جوانان تلاش می‌کنیم فعالیت ورزشی را از رشته‌های کم خطر شروع کنیم.

این مسئول ورزشی بیان کرد: برخی از رشته‌های پرخطر مانند کاراته، تکواندو، جودو، کشتی و ... باید همچنان تمرینات و فعالیت‌های ورزشی خود را در منازل پیگیری کنند اما برخی از رشته‌های کم خطرتر مانند دوچرخه سواری و رشته‌های انفرادی می‌توانند با رعایت موازین بهداشتی تمرینات خود را در اماکن خلوت انجام دهند.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز