خبرگزاری کار ایران

الهوردیان خبرداد:

گیر کردن آسانسور پیرمرد مراغه‌ایی را به کام مرگ کشاند/ پلمب 7 واحد صنفی متخلف در مراغه

asdasd
کد خبر : ۹۰۳۰۰۲

فرمانده انتظامی شهرستان مراغه از مرگ پیرمرد ۷۹ ساله مراغه‌ای به دلیل گیر کردن در آسانسور خبر داد.

به گزارش خبرنگار ایلنا، سرهنگ رمضان الهوردیان در تشریح خبر گفت: پس از حضور ماموران انتظامی شهرستان به همراه عوامل امدادی در محل حادثه، مشخص شد سر و دست پیرمرد ۷۹ ساله، به علت کهولت سن و عدم تعادل، در آسانسور گیر کرده است.

 وی افزود: متاسفانه این پیرمرد پیش از رسیدن نیروهای امدادی جان خود را از دست داده بود.

                                                                 پلمب 7 واحد صنفی متخلف در مراغه

سرهنگ رمضان الهوردیان در تشریح جزئیات این خبر گفت: در راستای ارتقای امنیت اجتماعی و ساماندهی صنوف فاقد پروانه کسب، طرح نظارت و کنترل بر اصناف توسط ماموران اداره نظارت بر اماکن عمومی در مراغه اجرا شد.

وی اظهار کرد: در جریان بازدید از 50 واحد صنفی، هفت واحد صنفی متخلف به علت نداشتن پروانه کسب و عدم رعایت قوانین و مقررات بهداشتی در راستای پیشگیری از ویروس کرونا پلمب و برابی چند واحد صنفی دیگر نیز اخطاریه پلمب صادر شد.

وی خاطرنشان کرد: در راستای ارتقای کارآمدی صنوف، اجرای طرح‌های مشابه به صورت مداوم در دستور کار پلیس قرار دارد تا مردم با خیال راحت به تهیه ملزومات خود بپردازند.

 سرهنگ الهوردیان از شهروندان خواست تا در صورت مشاهده هر گونه تخلف صنفی، به ویژه موضوعاتی مانند عدم رعایت بهداشت یا احتکار اقلام بهداشتی و درمانی، موضوع را به مرکز فوریت‌های پلیسی 110 اطلاع دهند.

                                                         کشف ۹۰ دستگاه گوشی تلفن همراه قاچاق در ملکان

فرمانده انتظامی شهرستان ملکان نیز از کشف ۹۰ دستگاه گوشی تلفن همراه قاچاق در این شهرستان خبر داد.

سرهنگ محمدتقی سلطانی گفت: ماموران در بازرسی از خودرو سواری پژو، تعداد ۹۰ دستگاه گوشی هوشمند از نوع آیفون که به صورت قاچاق حمل شده بود، کشف کردند.

انتهای پیام/
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز