خبرگزاری کار ایران

معاون استاندار کرمانشاه خبر داد:

کنترل مبادی ورودی در 5 نقطه استان کرمانشاه

asdasd
کد خبر : ۸۸۵۱۸۲

معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استاندار کرمانشاه گفت: مبادی ورودی استان در 5 نقطه تعیین کننده با استقرار تیم های بهداشتی و امنیتی در حال کنترل است.

به گزارش خبرنگار ایلنا از کرمانشاه، محمد ابراهیم الهی تبار اظهار داشت: خودروهای ورودی به استان کرمانشاه در مبادی ورودی تحت کنترل تیم های بهداشتی قرار گرفته اند..

وی با اشاره به مصوبات اخیر ستاد کرونای استان به آغاز اطلاع رسانی بلندگو در محلات اشاره کرد و گفت: این سبک آگاهی رسانی استمرار خواهد یافت و مناطق آلوده نیز از سوی شهرداری شناسایی شده اند.

الهی تبار به صداو سیما نیز تاکید داشت که برنامه های با محتوای آگهی بخشی و همراه با پیام‌های هشداری را استمرار ببخشد و شهروندان را به خانه ماندن و مسافرت نرفتن هدایت کند.

وی افزود: لازم است که صداو سیما در تقویت حقوق شهروندی در انتقال بیماری ها تلاش کند و مسئولیت مدنی شهروندان را گوشزد کند.

معاون استاندار با اشاره به تمایل خیران به مشارکت در موضوع مقابله با کرونا تاکید کرد که تسهیلات لازم برای ورود خیران در این عرصه فراهم شود.

وی در ادامه با بیان اینکه ترجیح بر این است که دست فروشان فعالیتی نداشته باشند تاکید کرد: توصیه شده که بساط های دست فروشی در فواصل 5 متری نسبت به هم قرار بگیرند تا از تجمع و ازدحام جلوگیری شود.

الهی تبار همچنین با تاکید براینکه بازار و فروشگاهها در استان تعطیل نخواهند بود افزود: توصیه این است که تا جای ممکن رفت و آمدها کم شود و با تعطیلی خودخواسته فروشندگان همراهی شود

انتهای پیام/
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز