خبرگزاری کار ایران

فرمانده سپاه صاحب الامر(عج) قزوین بیان کرد:

راه سعادتمندی، التزام عملی از ولایت فقیه است/ وعده های رهبری در خصوص انتقام، بلوف سیاسی نیست

asdasd
کد خبر : ۸۵۷۵۸۳

فرمانده سپاه صاحب الامر(عج) استان قزوین گفت: باید به تبعیت سیره مقام عظمای ولایت ملزم شویم و راه سعادتمندی و تحقق پیروزی، التزام عملی از مقام ولایت فقیه است.

به گزارش خبرنگار ایلنا از قزوین، سردار شاهرخی در دیدار با خواهران حوزه علمیه قزوین ضمن عرض تسلیت به مناسبت آغاز ایام فاطمیه و نیز شهادت سردار بزرگ اسلام شهید سپهبد سلیمانی بیان کرد: شهید سلیمانی به تبعیت از ولایت فقیه اهمیت ویژه ای قائل بود آنچنان که مسیر درست را مسیر انقلاب و تبعیت از مقام معظم رهبری بیان کرده است و این امر را مایه عاقبت به خیری امت اسلام می داند.

اقتدار نظام، موجب نابودی جرسومه های فساد در منطقه شد

وی با اشاره به حمله موشک‌های ایرانی به پایگاه آمریکا در عراق گفت: خدا را شاکریم که امروز شاهد پیروزی فرزندان این خاک و بوم در نابودی جرسومه های فساد و ناامنی و شرارت در منطقه بودیم که شادی استکبار را به عزا تبدیل کرد.

فرمانده سپاه صاحب الامر(عج) استان قزوین اظهار کرد: این پایگاه مهمترین پایگاه آمریکا در منطقه است که بیش از ده‌ها فروند هواپیما و بیش از 4 هزار نفر تروریست‌های آمریکایی در آن مستقر بودند که به همت فرزندان سپاه پاسداران، رٲس ساعت یک و بیست دقیقه بامداد، همان ساعتی که سردار رشید اسلام را به شهادت رساندند، مورد حمله قرار گرفت و خسارات بسیار سنگینی به این پایگاه و پایگاه دیگری در استان اربیل عراق وارد شد.

سردار شاهرخی با اشاره به اینکه بعد از جنگ جهانی دوم، اولین بار است که یک پایگاه آمریکایی مورد هدف قرار می‌گیرد، عنوان کرد: تمام موشک‌های سپاه پاسداران به هدف خورده و این پایگاه خسارت‌های بسیار سنگینی دیده که این خبری خوشحال کننده برای ما بوده و مطمئن باشید اخبار شادی بخش در راه است.

وی افزود: تا امروز آمریکا به خود اجازه داده تا هر زمان که منافع خود به خطر می افتد، به سایر کشورها تجاوز کند و دست به اقدامات تروریستی بزند و هیچ کشوری حق مقابله با آن را نداشته اما امروز قدرت ملت ایران و نظام جمهوری اسلامی که به قدرت لایتناهی الهی متصل است، توانست در مقابل زیاده خواهی های این کشور متجاوز بایستد و به وعده خود عمل کرد.

وعده یکی بزنید، ده تا می خورید، بلوف سیاسی نیست

سردار شاهرخی با اشاره به بیانات مقام معظم رهبری اضافه کرد: به فرموده ولی امر مسلمین، زمان بزن و دررو تمام شده و این وعده یکی بزنید ده تا می خورید، یک دیپلماسی و بلوف سیاسی نیست و نایب امام زمان هرچه بگوید وعده صادق است و عملیاتی خواهد شد.

وی ادامه داد: ما انقلاب کردیم که عزتمند بوده و استقلال و آزادی داشته باشیم. برای استمرار استقلالمان هزینه های سنگینی داده ایم. نمی شود این اشرار زیاده طلب، با تجاوز به مواضع انقلاب، استقلال ما را لکه دار کرده و سالم از میدان بروند و دیپلماسی جهانی این باشد که ما سکوت کنیم و اوضاع را از آنچه هست وخیم تر نکنیم. مطمئنا هرچه ما در مقابل این شرارت ها بیشتر کوتاه بیاییم، شاهد آسیب های جدی تر خواهیم بود.

فرمانده ارشد سپاه استان با اشاره به معاهدات بین المللی تصریح کرد: طبق معاهده ای جهانی، کسانی که مدعی صلح طلبی هستند، درواقع جنگ افروزند زیرا با استفاده از واژه صلح، انگیزه مقاومت را در ملت از بین می برند و دشمن را به وجود ملتی ضعیف مطمئن می کنند لذا این گروه به صلح طلبان جنگ افروز مشهور هستند و در مقابل، جنگ آوران صلح آفرین نیز وجود دارند که به وعده خداوند معتقد بوده و اجازه نمی دهند که دشمن حتی تصور تجاوز به خاک ما را داشته باشد.

صلح با اسارت و حقارت به دست نمی آید

سردار شاهرخی خاطرنشان کرد: اما در بازی های سیاسی جای این دو گروه عوض می شود و عده ای بیان می کنند که صلح آوران نباید با نشان دادن قدرت نظامی، دشمنان را تحریک نمایند در حالیکه نمایان کردن قدرت نظامی، قدرت پاسخگویی را در معرض دید قرار داده تا مانع تجاوز دشمن شود و این قدرت بازدارندگی است و این قدرت بازدارندگی موجب ایجاد صلح می شود.

فرمانده سپاه صاحب الامر(عج) استان قزوین در ادامه تاکید کرد: صلح با اسارت و حقارت به دست نمی آید بلکه با عزتمندی و قدرتمندی که عملیاتی می شود به دست می آید و به یاری خداوند به زودی اضمحلال کامل این فرعون مستکبر را می بینیم.

وی یادآور شد: باوری در بین برخی وجود داشت که با گفتمان می توان جنگ را از سر ملت دور کرد. گرچه شواهد فراوانی وجود داشت که آمریکا تا زمانیکه منافعش اقتضا می کند، اهل گفتمان است و ذاتا این دولت، غیرقابل اعتماد است. اما این باور همچنان استمرار داشت تا اینکه شهادت یکی از بهترین فرزندان این سرزمین ذهن های خفته را بیدار کرد که این دشمن غدار و کینه توز بوده و به هیچ وجه قابل اعتماد نمی باشد و خون شهید سلیمانی به همه نشان داد که در صراط مستقیم می توان به سعادت رسید.

عدم عمل به تعهدات از سوی آمریکا، پیش بینی مقام معظم رهبری بود

سردار شاهرخی عنوان کرد: مقام معظم رهبری فرمودند من به مذاکرات خوش بین نیستم اما متاسفانه این مذاکرات شش سال استمرار داشت. بعد از شهادت سردار سلیمانی ذهن ها بیدار شد و فتنه گران ناامید شدند. هرچند، روز گذشته برخی افراد که نمی توان آنها را ناآگاه خطاب کرد، گفتند که این رفتار تروریستی آمریکا را محکوم می کنیم اما شما به مذاکره بازگردید. آیا این افراد انتظار دارند پس از بلاهایی که از جانب دولت تروریستی آمریکا بر سر ملت ایران آمده، ما از آمریکا عذرخواهی کنیم؟

مقام ارشد سپاه پاسداران استان قزوین با اشاره به بیانات مقام معظم رهبری در خصوص اقتصاد مقاومتی و تلاش های سردار سلیمانی در این راستا اظهار کرد: ولی فقیه فرمودند در جنگ اقتصادی قرار داریم که دولت، فرمانده این جنگ و مجلس، ستاد جنگ می باشد و این جنگ از سوی دشمن برای تزلزل در اراده ملت ایجاد شده که از سوی آمریکا بر ما تحمیل شده بنابراین در فضای جنگی، با این جنگ بجنگید.

وی اضافه کرد: این جنگ از سوی آمریکا تحمیل شده بنابراین انتظار هیچ گشایشی از سوی آمریکا و همراهانش نداشته باشید. ما در حوزه نظامی در تحریم صد در صدی قرار داریم. خدارا شاکریم که در چنین فضایی با استفاده از ظرفیت جوانان این سرزمین، به تکنولوژیی رسیده ایم که می توانیم در چندصد کیلومتر دورتر از مرزهای کشور، با پرتاب موشک دشمن را به زانو درآوریم.

فرمانده سپاه صاحب الامر(عج) استان قزوین بیان کرد: این جوانان می توانند گره های اقتصادی را باز کنند و در تمام عرصه هایی که جوانان حضور داشته اند، به جایگاه های بسیار بزرگی دست یافته ایم. باید به تبعیت سیره مقام عظمای ولایت ملزم شویم و راه سعادتمندی و تحقق پیروزی، التزام عملی به تبعیت از مقام ولایت فقیه است.

انتقام سخت، خواسته ملت است

در ادامه حجت الاسلام سبحانی نیا بیان کرد: حتی لحظه ای نباید فکر کنید که شهید سلیمانی دیگر حضور ندارد بلکه این شهید زنده است و مبین این امر، حرکت و خروش عظیمی است که بعد از شهادت این شهید والامقام به وجود آمده است.

وی گفت: مقام معظم رهبری از همان آغازین لحظه شهادت سردار شهید سلیمانی فرمودند، که انتقام سخت در راه است و این انتقام سخت، خواسته ملت شریف ایران است.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز