خبرگزاری کار ایران

در ارزیابی استانداری های کشور رقم خورد؛

کسب رتبه اول دفتر امور روستایی و شوراهای استانداری قزوین در کشور

asdasd
کد خبر : ۸۵۱۸۸۴

دفتر امور روستایی و شوراهای استانداری قزوین به عنوان دفتر امور روستایی و شوراهای اول در سطح کشور انتخاب شد.

به گزارش خبرنگار ایلنا در قزوین، بر اساس ارزیابی انجام شده توسط سازمان شهرداری‌ها و دهیاری‌های کشور در رابطه با عملکرد دفاتر امور روستایی و شوراهای استانداری های سراسر کشور در دی ماه سال جاری، دفتر امور روستایی و شوراهای استانداری قزوین موفق به کسب رتبه اول در بین ۳۱ استان کشور شد.

در بخشی از لوح تقدیر که توسط مهدی جمالی نژاد، معاون عمرانی وزیر و رئیس سازمان شهرداری ها و دهیاری‌های کشور به اکرم نجفی، مدیر کل دفتر امور روستایی استانداری قزوین اهدا شده، آمده است:

مدیر کل محترم دفتر امور روستایی و شوراهای استانداری قزوین، بدین وسیله زحمات بی شائبه و تلاش ارزشمندتان در توسعه و آبادانی روستاها و همچنین فعالیت کارآمد و موثر جنابعالی و همکاران محترمتان را ارج نهاده و از درگاه پروردگار متعال، موفقیت و سربلندی شما را خواستارم. امیدوارم که در سایه توجهات حضرت ولی عصر (عج) و بهره مندی از رهنمودهای ارزشمند رهبر فرزانه انقلاب (مدظله العالی)، شاهد پیشرفت روستاهای کشور در تمامی ابعاد توسعه باشیم.

گفتنی است که این چهارمین دوره متوالی است که اداره کل امور روستایی و شوراهای استانداری قزوین موفق به کسب رتبه برتر شده است.

گفتنی است؛ 97.6 درصد جمعیت روستایی استان قزوین تحت پوشش نهاد دهیاری بوده و از خدمات و اعتبارات دهیاری ها بهره مند می‌شوند.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز