خبرگزاری کار ایران

دعوت از دانشگاهیان برای مشارکت در تدوین افق گردشگری اردبیل

مدیرکل اداره گردشگری استان ‌: فرصت‌های سرمایه‌گذاری گردشگری در اختیار متقاضیان قرار می‌گیرد

asdasd
کد خبر : ۶۶۱۸۲۶

مدیرکل اداره میراث فرهنگی، صنایع دستی و گردشگری استان اردبیل گفت: در نمایشگاه «شهر گردشگر» تهران فرصت‌های سرمایه‌گذاری گردشگری این استان در اختیار متقاضیان قرار می‌گیرد.

به گزارش ایلنا،نادر فلاحی در جمع خبرنگاران تصریح کرد: طرح‌های متعددی در حوزه سرمایه‌گذاری گردشگری اردبیل مطالعه شده است.

وی با اذعان به اینکه نمایشگاه شهر گردشگر فرصتی جهت معرفی طرح‌های پیشنهادی سرمایه‌گذاری استان است، ادامه داد: در این نمایشگاه فرصت‌های سرمایه‌گذاری در قالب لوح فشرده در بیش از هزار صفحه در اختیار متقاضیان قرار می‌گیرد.

مدیر کل میراث فرهنگی، صنایع دستی و گردشگری استان تاکید کرد: وجود مناطق نمونه و روستاهای هدف گردشگری متعدد فرصتی مطلوب برای سرمایه‌گذاری و ایجاد تاسیسات گردشگری فراهم ساخته است.

فلاحی اضافه کرد: در تمامی شهرستان‌ها فرصت سرمایه‌گذاری در حوزه گردشگری فراهم است و تعدد جاذبه‌های طبیعی و تاریخی در تمامی شهرها دیده می‌شود.

وی به ارائه اطلاعات و مشاوره سرمایه‌گذاران و متقاضیان در طول مدت زمان برگزاری نمایشگاه اشاره کرد و افزود: با توجه به انتخاب اردبیل به عنوان پایلوت طرح‌های گردشگری کشور، امتیازی برای این استان در سرمایه‌گذاری حوزه گردشگری فراهم شده است.

مدیر کل اداره میراث فرهنگی، صنایع دستی و گردشگری استان به هدایت و حمایت سرمایه‌گذاران اشاره و تصریح کرد: آماده بررسی طرح‌های پیشنهادی و صدور موافقت اصولی در کمترین زمان هستیم.

 مدیر کل میراث فرهنگی، صنایع دستی و گردشگری استان اردبیل گفت: از اساتید دانشگاه، کارشناسان و نخبگان فرهنگی جهت مشارکت در تدوین افق گردشگری این استان دعوت به عمل می آید.

فلاحی تصریح کرد: اداره کل میراث فرهنگی، صنایع دستی و گردشگری استان اردبیل در نظر دارد نسبت به تدوین برنامه جامع افق گردشگری استان اردبیل در سال 2020 اقدام کند.

وی افزود: این برنامه با توجه به تمامی ظرفیت‌های استان و با در نظر گرفتن گردشگری به عنوان محور اصلی توسعه اقتصادی اردبیل تدوین خواهد شد.

سرپرست اداره کل میراث فرهنگی، صنایع دستی و گردشگری استان تاکید کرد: به منظور اجرای این مهم از تمامی اشخاص حقیقی و حقوقی به ویژه اساتید دانشگاه و کارشناسان، شرکت های فعال در حوزه گردشگری، نهادهای مدنی و سازمان های مردم نهاد جهت مشارکت در تدوین استراتژی و برنامه های افق گردشگری اردبیل در سال 2020 دعوت به عمل می آید.

 

 

 

 

انتهای پیام/
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز