خبرگزاری کار ایران

نماینده ولی فقیه در استان زنجان

اسلام هراسی و ایران‎ستیزی از توطئه‎های دشمنان است

نماینده ولی فقیه در استان زنجان گفت: اسلام هراسی، ایران هراسی و ایران‎ستیزی از توطئه‎های دشمنان است با این عنوان که ایران حامی تروریسم است در حالی که ایران بزرگ‌ترین قربانی تروریسم بوده و ۱۷ هزار نفر توسط این گروه‎‌ها در ایران به شهادت رسیده‎اند.

به گزارش خبرنگار ایلنا از زنجان، حجت الاسلام علی خاتمی در خطبه‎های نماز جمعه این هفته، با اشاره به ترور رئیس جمهور و نخست وزیر ایران توسط رژیم غاصب اسرائیل و آمریکا در هفتم شهریور ماه گفت: این هفته به عنوان فرصتی برای بازگو کردن خدمات دولت محسوب می‌‎شود.

وی ادامه داد: اسلام هراسی، ایران هراسی و ایران‎ستیزی از توطئه‎های دشمنان است با این عنوان که ایران حامی تروریسم است در حالی که ایران بزرگ‌ترین قربانی تروریسم بوده و ۱۷ هزار نفر توسط این گروه‎‌ها در ایران به شهادت رسیده‎اند.

امام جمعه زنجان اضافه کرد: با وجود ترورهای بیشمار در ایران، این کشور طرفدار تروریسم نامگذاری می‌‎شود که از دیدگاه مقام معظم رهبری این سخن خنده‎آور است چرا که حمایت‎های صریح آمریکا و رژیم غاصب اسرائیل از گروه‎های تروریستی در جهان واضح و روشن است.

خطیب جمعه زنجان تصریح کرد: گروه‎های تفکیری، داعش و النصره با حمایت آمریکا در کشورهای مختلف به راه انداخته شده است در حالی که سیاست ایران حمایت از مظلومان جهان است.

نماینده ولی فقیه در استان زنجان افزود: حزب‎الله نیروی عظیم دفاع از لبنان از دیدگاه آمریکا تروریسم محسوب می‌‏شود در حالی که گروه‎های مختلفی از سوی این کشور در منطقه برای ایجاد اختلاف بین مسلمانان ایجاد شده است.

حجت الاسلام خاتمی، ادامه داد: باید با شهامت و شجاعت بیشتری در برابر زیاده‎خواهی‎های آمریکا ایستاد.

امام جمعه زنجان با اشاره به روز بانکداری اسلامی نیز اظهار کرد: ربا خواری از جمله گناهانی است که از دیدگاه قرآن کسی که ربا می‌‎خورد خود را برای مبارزه با خداوند متعال آماده می‌‎کند.

امام جمعه زنجان، تصریح کرد: ۱۲ شهریور روز مبارزه با استکبار انگلیس سالروز شهادت رئیس علی دلواری است که در مقابل تجاوز و تجاوزگری انگلیس ایستاد و به شهادت رسید.

وی از خدمات دولت تدبیر و امید تقدیر کرد و گفت: در طول دو سال گذشته همواره رئیس جمهور موفقیت‎های دولت در سایه هدایت‎های مقام معظم رهبری، حضور مردم در صحنه و فعالیت‏‌ها و تلاش‎های دولتمردان عنوان کرده است.

خطیب جمعه زنجان تصریح کرد: مقام معظم رهبری از تیم مذاکره کننده تقدیر کردند اما هوشیاری و توجه را نسبت به اینکه دشمن، دشمن است مورد تاکید قرار دادند.

امام جمعه زنجان، دامه داد: توجه به بحث‎های فرهنگ و اقتصاد تاکید مقام معظم رهبری در جمع دولتمردان بود و دولت را به توجه بیشتر به سیاست‎های اصل ۴۴ و اقتصاد دانش بنیان رهنمون کردند.

کد خبر : ۳۰۰۷۷۰