خبرگزاری کار ایران

استودیو تصویری کاشان آماده بهره‌برداری قرار گرفت

مدیر حوزه گردشگری کاشان از تجهیز نخستین استودیو تصویری در منطقه فرهنگی تاریخی کاشان خبر داد.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری ایلنا در کاشان سید مهدی رضوی‌زاده گفت: شهرستان کاشان بعنوان قطب مرکزی شمال استان اصفهان و قرابت فرهنگی و مراودات تجاری با برخی از شهرهای استان مرکزی به مرکزیت این حوزه جغرافیایی مبدل گشته است.

رضوی‌زاده تصریح کرد: استودیو تصویری شهرداری کاشان بعنوان تنها استودیوی حرفه‌ای تصویری شمال استان اصفهان، شرایط ممتازی را برای تهیه و ضبط برنامه‌های تلویزیونی ایجاد نموده است.

وی وجود این مرکز را زمینه ساز ارتقای سطح کمی و کیفی علاقه مندان هنر تصویری و تولید برنامه دانست و افزود: بهره برداری از این استودیو پتانسیل برقرای ارتباط با مرکز صدا و سیما را فراهم خواهد کردکه در این زمینه با مرکز خبری صدا و سیمای کاشان و سیمای مرکز استان اصفهان در حال مکاتبات لازم هستیم.

رضوی‌زاده گفت: منطقه فرهنگی و تاریخی کاشان بدلیل غنای فرهنگی و طبیعی و وجود هنرمندان برجسته پتانسیل بالایی در تولید برنامه‌های مختلف را داراست که نیازمند حمایت مسئولین، متولیان امر و بخش خصوصی است.

وی همچنین از پخش سری دوم برنامه تلویزیونی کاشانه خبرداو اظهار داشت: سری جدید برنامه کاشانه با تغییرات محتوایی با رویکرد فرهنگی و اجتماعی و آموزش‌های شهروندی و گردشگری منطقه بر روی آنتن خواهد رفت.

وی اعتبار تجهیز استودیوی تصویری شهرداری کاشان را حدود ۳میلیارد ریال عنوان کرد و افزود: این مرکز دارای فضای ضبط، اتاق فرمان، اتاق گریم و جایگاه ویژه استقرار میهمانان براساس استانداردهای تلویزیونی‌ست.

کد خبر : ۲۹۷۷۶۲