خبرگزاری کار ایران

دبیر حزب اراده ملت شاخه قم:

کار حزبی، تمرین احترام به رأی مردم است

دبیر حزب اراده ملت شاخه استان قم، بیان اینکه کار حزبی، تمرین احترام به رأی مردم است، گفت: اقتدار یک کشور، فقط به نیروهای نظامی و حتی ثروت های آن نیست، بلکه بیشترین میزان اقتدار یک کشور، به میزان مشروعیت و مقبولیت در نزد مردم آن کشور است.

به گزارش خبرنگار ایلنا، «عطاءالدین قاسمی» دبیر حزب اراده ملت شاخه استان قم، شب گذشته در اولین کنگره استانی حزب اراده ملت شاخه این استان، اظهار کرد: حزب اراده ملت در استان قم، از حدود یک سال و نیم پیش، با حضور جمعی از خانواده‌های شهدا و ایثارگران هشت سال دفاع مقدس، فعالان اصلاح‌طلب و همچنین بسیاری از جوانان باانگیزه، فعالیت خود را آغاز کرد.

وی با بیان اینکه دغدغه اعضای حزب اراده ملت شاخه استان قم، احساس وظیفه نسبت به نظام جمهوری اسلامی و ارکان آن است، گفت: حزب اراده ملت در کل کشور و همین طور در استان قم، خود را اصلاح‌طلب می‌داند و از روز اول نیز به دنبال اتحاد اصلاح‌طلبان بوده است. عقیده حزب بر این است که با رفاقت و دوستی با سایر احزاب، می‌توان بهتر بر مشکلات احتمالی غلبه کرد.

قاسمی با بیان اینکه کار حزبی، تمرین احترام به رأی مردم است، گفت: ما بر این عقیده هستیم که اقتدار یک کشور، فقط به نیروهای نظامی و حتی ثروت‌های آن نیست، بلکه بیشترین میزان اقتدار یک کشور، به میزان مشروعیت و مقبولیت در نزد مردم آن کشور است و هر قدر که مردم یک کشور خود را در اداره امور سهیم بدانند، آن کشور به خودی خود اقتدار دارد.

وی با بیان اینکه چهار مقوله آزادی، امنیت، عدالت اجتماعی و حاکمیت قانون دغدغه بسیاری از فعالان سیاسی-اجتماعی ایران است، گفت: معتقدیم نسلی که دوم خرداد 76 را آفرید و رهبر معظم انقلاب نیز آن را حماسه خواندند، قادر است بدبیاری‌های تاریخی این مملکت را پایان داده و ان‌شاءالله در انتخابات آینده مجلس شورای اسلامی، نمایندگانی در شأن ملت ایران را به خانه ملت روانه کند. 

کد خبر : ۲۸۷۵۷۱