خبرگزاری کار ایران

رییس کمیسیون صنایع و معادن مجلس:

توقف واگذاری ماشین سازی تبریز تا اطلاع ثانوی

asdasd
کد خبر : ۲۷۶۸۹۸

نماینده مردم تبریز، آذرشهر و اسکو و رییس کمیسیون صنایع و معادن مجلس از توقف واگذاری ماشین سازی تبریز تا اطلاع ثانوی خبر داد.

به گزارش ایلنا، رضا رحمانی اظهار داشت: در جلسه‌ای که با حضور مجمع نمایندگان آذربایجان شرقی و سید رضا نوروز‌زاده رییس سازمان گسترش و نوسازی صنایع در کمیسیون صنایع و معادن برگزار گردید مقرر شد تا واگذاری شرکت ماشین سازی تبریز تا اطلاع ثانوی متوقف شود.

رییس کمیسیون صنایع و معادن مجلس شورای اسلامی با اشاره به اهمیت صنعت ماشین سازی در کشور، افزود: ماشین سازی از جمله صنایع مولدی است که نقش مهمی در صنعتی شدن کشور دارد و ماشین سازی تبریز نیز با قدمت بیش از ۴۰ سال نقش ویژه‌ای در تامین ماشین آلات مورد نیاز واحدهای تولیدی دارد.

وی با اشاره به برخی مشکلات واحدهای واگذار شده، گفت: با توجه به تجارت تلخی که در واگذاری‌های گذشته داشته‌ایم اجازه نخواهیم داد تا این صنعت مولد دچار سوء مدیریت شود.

رحمانی عنوان کرد: اهمیت ماشین سازی تبریز به عنوان صنعتی مهم بر هیچ کس پوشیده نیست و انتظار ما این است که هر چه سریع‌تر اقدامات لازم جهت احیای این شرکت انجام پذیرد.

رضا رحمانی در جلسه گذشته مجلس شورای اسلامی در تذکری کتبی به وزیر اقتصاد و دارایی خواستار جلوگیری از تضییع بیت المال در قیمت گذاری کارخانه ماشین سازی تبریز برای واگذاری به بخش خصوصی شده بود.

ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز