خبرگزاری کار ایران

سردار همدانی:

دولت‌مردان ایران در مقابل قدرت‌های غربی هراسی ندارند

asdasd
کد خبر : ۲۷۲۴۹۹

سردار همدانی گفت: دولت‌مردان جمهوری اسلامی در مقابل قدرت‌های غربی هراسی به دل راه نمی‌دهند، زیرا دولت‌مردان‌مان به نوعی نماینده ملت بزرگ ایران و خون شهدا هستند.

به گزارش خبرنگار ایلنای کرمانشاه، سردار سرتیپ حسین همدانی پنجشنبه شب در مراسم یادواره شهدای «بازی دراز» اظهار داشت: امروز زنده نگه داشتن یاد شهدا همانند جهاد اکبر است و این امر مورد نظر و تایید مقام معظم رهبری است.

این فرمانده دوران دفاع مقدس تاکید کرد: رزمندگان اسلام در هشت سال دفاع مقدس به ویژه در شهرستان سرپل ذهاب رشادتهای فراوانی را از خود نشان دادند و با دستانی خالی ولی با ایمان توانستند در مقابل دشمن بعثی تا دندان مثل بخشهای وسیعی از این شهرستان را از اشغال این اشغالگران آزاد کنند.

سردار سرتیپ همدانی با تاکید بر اینکه جبهه‌های غرب کشور از معنویت و رشادت رزمندگان دوران دفاع مقدس سرشار است، بیان داشت: سرزمین سرپل ذهاب، خاکی مقدس است و این تقدس بخاطر وجود دفاع مقدس می‌باشد.

وی افزود: امروز به عینه می‌بینیم که خون شهدای هشت سال دفاع مقدس به بار نشسته است و دیگر ما همانند دوران دفاع مقدس تنها نیستیم.

سردار سرتیپ همدانی اظهار داشت: امروز رمز موفقیت و پیشرفت کشور در گروه اطاعت از ولایت فقیه است.

وی در ادامه به مذاکرات هسته‌ای اشاره داشت و گفت: امروز دولتمردان جمهوری اسلامی در مقابل قدرتهای غربی هراسی به دل راه نمی‌دهند زیرا دولتمردانمان به نوعی نماینده ملت بزرگ ایران و خون شهدا هستند.

در این مراسم، سرهنگ پاسدار مسعود قنبری، فرمانده سپاه ناحیه سرپل ذهاب نیز تاکید کرد: برگزاری چنین مراسم‌های معنوی و پرشوری در آشنایی هرچه بیشتر مردم و جامعه با شهدا و آرمانهای آن‌ها کمک‌های شایانی می‌کند.

وی این مراسم‌ها را تجدید پیمان دوباره با خون شهدا دانست و گفت: در دوران هشت سال دفاع مقدس عملیاتهای بسیاری انجام شد، ولی برخی از آن‌ها همانند عملیات بازی دراز به علت اهمیتشان، همیشه در اذهان باقی خواهد ماند.

نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز