خبرگزاری کار ایران

دبیرکنفرانس برق وکامپیوتر درگفتگو با ایلنا :

ارائه 17 مقاله صرفه جویی انرژی در همایش ملی برق وکامپیوتر دانشگاه آزاد کاشان

کد خبر : ۲۵۷۹۳۳

دبیراولین کنفرانس ملی برق و کامپیوتر دانشگاه آزاداسلامی کاشان گفت : در خانه‌های هوشمند اولین همایش ملی برق و کامپیوتر دانشگاه آزاداسلامی کاشان در زمینه بهینه مصرف کردن انرژی در سه نشست 17 مقاله ارائه شد.

« دکترحسین قسوری» درحاشیه برگزاری این همایش در گفتگو با خبرنگار خبرگزاری ایلنا در کاشان ، هدف از برگزاری این همایش را بالا بردن سطح علمی  دانشجویان ، اساتید ومحققین دانشگاهها عنوان کرد و گفت :  دراین همایش از 238 مقاله  ارجاعی به  کنفرانس 88 مقاله  مورد پذیرش شده 17 تا از این مقالات به صورت پوستر بود.

وی برگزاری این همایش را موجب پویایی ، نشاط علمی ،آشنایی  موضوعات علمی دنیا  و رصد کردن پایان نامه های دانشجویان عنوان کرد وگفت : با توجه به اینکه  برگزاری اولین کنفرانس ملی برق و کامپیوتردردانشگاه آزاداسلامی کاشان اولین تجربه برای دانشکده برق وکامپیوتر این دانشگاه بود هسته پژوهشی دانشکده این دانشگاه به منظور بالا بردن ارتقای کیفی وکمی علمی دانشجویان  بودضرورت برگزاری این همایش رااحساس کرد .

قسوری اجرای خانه های هوشمند را یکی ازمحورهای اصلی این همایش عنوان کرد و گفت : درخانه های هوشمند اولین همایش ملی برق وکامپیوتر دانشگاه آزاداسلامی کاشان درزمینه بهینه مصرف کردن انرژی در سه نشست  17 مقاله ارائه شد .

شایان ذکراست مراسم اختتامیه نخستین کنفرانس ملی برق و کامپیوتر( سیستم های توزیع شده و شبکه های هوشمند )به منظورارتقای کیفیت علمی دانشجویان در زمینه برق  و کامپیوتر عصر روز گذشته با حضور رئیس واساتید دانشگاه آزاداسلامی کاشان و دانشجویان 6 استان کشور درسالن غیاث الدین جمشید کاشانی دانشگاه آزاداسلامی کاشان برگزارشد .

ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز