خبرگزاری کار ایران

معاون هماهنگی امور عمرانی استانداری:

5365 واحد مسکونی در شهرهای جدید استان مرکزی به بهره‌برداری می‌رسد

asdasd
کد خبر : ۱۴۷۴۴۷۶

معاون هماهنگی امور عمرانی استانداری مرکزی گفت: در سال جاری 5365 واحد مسکونی در شهرهای جدید استان به بهره‌برداری می‌رسد. سال آینده نیز 1687 واحد مسکونی ساخته می‌شود و در اختیار متقاضیان قرار می‌گیرد.

به گزارش خبرنگار ایلنا، علی‌اکبر اسدی در جلسه شورای مسکن استان مرکزی، افزود: همچنین در سال جاری و سال آینده 7052 واحد مسکونی شامل 2951 واحد در شهر جدید امیرکبیر و 4101 واحد در شهر مهاجران به بهره‌برداری می‌رسد.

مدیرکل راه و شهرسازی استان مرکزی نیز در این جلسه گفت: 7000 نفر از کارکنان دستگاه‌های اجرایی استان متقاضی زمین در شهرهای جدید هستند. از این تعداد 1700 نفر متقاضی بر اساس خوداظهاری فرم جیم آنان سبز است.

عباس یوسف‌زاده افزود: 70 درصد درخواست، متقاضیان دستگاه‌های اجرایی مانند دانشگاه علوم‌پزشکی، راه‌آهن و برق در شهر جدید امیرکبیر پذیرفته می‌شوند و متقاضیان دستگاه‌های اجرایی که کمتر از 100 نفر هستند به تمام واجدان شرایط، زمین داده می‌شود.

وی به تعداد افرادی که در طرح اقدام ملی مسکن در سطح استان مرکزی ثبت‌نام کرده‌اند اشاره کرده و ادامه داد: 141 هزار نفر در طرح اقدام ملی مسکن در این استان ثبت‌نام کردند که از این تعداد 40 هزار نفر از متقاضیان واجد شرایط شناسایی شدند. 

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز