خبرگزاری کار ایران

دستگاه های اجرایی تکمیل جاده ناغان-شلمزار را در اولویت قراردهند

asdasd
کد خبر : ۱۴۷۳۳۳۵

استاندار چهارمحال و بختیاری گفت: با توجه به حادثه‌خیز بودن جاده شلمزار - ناغان - کارون ۴ تکمیل و به سرانجام رساندن این جاده در اولویت کار دستگاه‌های اجرایی قرارگیرد.

به گزارش ایلنا، غلامعلی حیدری در نشست شورای اداری بخش ناغان اظهارداشت: جاده ارتباطی شلمزار- ناغان – کارون ۴ به علت حادثه خیز بودن باید در اولین فرصت تکمیل شود و برای این طرح از محل اعتبارات دور نخست سفرهای استانی رییس‌جمهور به چهارمحال و بختیاری تامین اعتبار شده است.

وی اظهار داشت: جهت اجرای پروژه پمپاژ آب کشاورزی در ناغان ۵۰۰ میلیارد ریال اعتبار مصوب شده که اجرای کامل این طرح می‌تواند تحولی در قطب کشاورزی استان به دنبال داشته باشد.

حیدری بیان کرد: تلاش می‌شود با به سرانجام رساندن طرح پمپاژ آب کشاورزی در ناغان هدیه خوبی از طرف دولت سیزدهم به مردم این منطقه داده شود.

استاندار چهارمحال و بختیاری به سرعت بخشی در روند اجرای دامداری‌ها، توسعه گلخانه‌ها و تبدیل آبیاری سنتی به نوین، رفع مشکلات محدودیت زیست‌محیطی روستاها، حل مشکل پسماند، رفع مشکلات و تامین آب ناحیه صنعتی و معادن، ایجاد ظرفیت گاز و گازرسانی به گلخانه‌ها در بخش ناغان، ایجاد نشاط با هدف کاهش آسیب‌های اجتماعی تاکید کرد.

حیدری در پایان گفت: تعیین تکلیف طرح‌های تفصیلی و تکمیلی شهر و همچنین ورودی شهر ناغان در دستور کار قرار گیرد.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز