خبرگزاری کار ایران

مدیر کل مدیریت بحران استانداری اصفهان:

بارش شدید باران باعث جاری شدن سیلاب و روان آب در روستای صالح اباد نطنز شد

asdasd
کد خبر : ۱۴۷۲۶۹۶

مدیر کل مدیریت بحران استانداری اصفهان گفت: بارش شدید باران باعث جاری شدن سیلاب و روان آب در روستای صالح اباد شهرستان نطنز شد و خساراتی به باغات، معابر راه‌های ارتباطی و شبکه آب آشامیدنی این روستا زد.

به گزارش ایلنا، منصور شیشه فروش افزود: عوامل مدیریت بحران شهرستان و دهیاری در محل روستا حضور دارند و مقرر شد اداره راهداری، بنیاد مسکن، اداره جهاد کشاورزی و برق برای ایمن سازی شبکه‌ها و ارزیابی خسارات و رفع اضطراری آسیب‌ها اقدام کنند.

وی ادامه داد: همچنین به علت شدت بارش‌ها آبگرفتگی در محور قدیم جاده نطنز- کاشان و نیز برخی ازمحور‌های جاده‌ای در شهرستان اردستان و نیز معابر روستایی و شهری در برخی نقاط کاشان گزارش شد که عوامل امدادی در سطح مناطق شرق و شمال برای امداد رسانی مستقر هستند.

مدیر کل مدیریت بحران استانداری اصفهان افزود: ادامه بارش ها موجب آب گرفتگی در محورهای جاده ای ورزنه هرند، جاده علویجه، بادرود به ‌کاشان و محورهای جاده ای روستاهای خنج، اردیب و عروسان شهرستان خور و بیابانک شد.

شیشه فروش افزود: بارشهای رگباری باران و تگرگ در مناطق شمال و شمال شرق استان از جمله شهرستانهای کاشان، آران و بیدگل. نایین ،اردستان  و نطنز باعث فعال شدن رودخانه های فصلی و بروز سیلاب و رواناب در جاده های مواصلاتی شهری و روستایی و نیز آب گرفتگی معابر و تعدادی از منازل مسکونی شد.

وی توصیه کرد: شهروندان  از تردد و توقف در مسیر رودخانه های فصلی و ابراهه ها خوداری و سفرهای غیر ضروری در محورهای این مناطق تا رفع شرایط ابگرفتگی خودداری کنند.

بارش‌های همرفتی تا صبح روز چهارشنبه در سطح استان تداوم دارد و انتظار می‌رود شدت بارش‌ها در نیمه غربی و شمالی استان بیشتر باشد.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز