خبرگزاری کار ایران

رئیس کل دادگستری آذربایجان غربی مطرح کرد؛

لزوم حمایت از جذب سرمایه گذاران خارجی در کشور برای ارز آوری

asdasd
کد خبر : ۱۴۷۲۵۶۰

رئیس کل دادگستری آذربایجان غربی در بازدید از واحد تولیدی کنسانتره در ارومیه به توسعه جذب سرمایه گذاری خارجی در کشور برای ارزآوری تاکید کرد.

به گزارش خبرنگار ایلنا، ناصر عتباتی رئیس کل دادگستری آذربایجان غربی به همراه مجیدی دادستان عمومی و انقلاب مرکز استان از کارخانه کنسانتره سازی در ارومیه بازدید و به بررسی میدانی مشکلات این واحد تولیدی پرداختند.

عتباتی و مجیدی پس از بازدید از قسمت های مختلف ،خط تولید و آزمایشگاه، در نشستی که با مدیران این کارخانه داشتند ضمن استماع مشکلات أن از جمله تامین آب مورد نیاز کارخانه، دستور طرح آنها را در کمیته حمایت قضایی از سرمایه‌گذاری استان با دعوت از مدیران استانی ادارات و نهادهای متولی را صادر کرد.

عتباتی گفت: این  واحد تولیدی  یکی از مجموعه کارخانجات این واحد تولیدی است که با سرمایه‌گذاری خارجی در ۱۲ کشور جهان در زمینه بازاریابی و ارائه مواد طبیعی جهانی فعالیت دارد.

عتباتی ادامه داد: این واحد تولیدی نه تنها زمینه اشتغال ۲۰۰ نفر را فراهم کرده بلکه با مصرف روزانه ۱۰۰۰ تن محصول سیب استان نقش مهمی در خرید دسترنج کشاورزان خصوصاً آذربایجان غربی که قطب تولید سیب در کشور است را دارد.

رئیس کل دادگستری استان تاکید کرد: می بایست از سرمایه‌گذاری خارجی که مورد تاکید مقام معظم رهبری، ریاست محترم قوه قضائیه و ریاست جمهوری است حمایت کرد خصوصاً واحد‌های تولیدی که نقش موثری در صنایع تبدیلی تولیدات باغی و کشاورزی استان و ارزآوری به کشور را دارند.

عتباتی جذب سرمایه گذاری خارجی را در رشد اقتصادی کشور بسیار مهم و کلیدی عنوان کرد و تلاش برای افزایش و توسعه سرمایه گذاری خارجی در کشور را مورد تاکید قرار داد و حمایت های گسترده را در این زمینه خواستار شد.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز