خبرگزاری کار ایران

رئیس ستاد انتخابات استان زنجان :

«آمادگی کامل حوزه های انتخابیه( زنجان _ طارم) و ( خدابنده )برای برگزاری دور دوم انتخابات

asdasd
کد خبر : ۱۴۷۲۴۷۰

رئیس ستاد انتخابات استان زنجان گفت: تدابیر برگزاری مرحله دوم انتخابات در زمینه های فنی، اجرایی و پشتیبانی مورد بررسی مجدد قرار گرفته و تدابیر لازم پیش بینی شده است.

به گزارش خبرنگار ایلنا از زنجان، ابولفضل رفیعی، امروز در جلسه شورای اداری استان، با تاکید بر بازنگری در اعضای برخی شعب با توجه به نتیجه عملکرد دور اول و با هدف تضمین هرچه بیشتر اجرای مطلوب و سلامت انتخابات در دستور کار قرار گرفته است گفت: باتوجه به تصمیم هیئت های اجرایی ذیربط، در تعداد و محل شعب اخذ رأی حوزه‌ای انتخابیه زنجان _ طارم و خدابنده در دور دوم تغییری داده نخواهد شد.

معاون سیاسی امنیتی و اجتماعی استانداری زنجان، با تاکید بر اینکه همچون دور نخست، امکانات دولتی مشخص شده جهت بهره مندی از تبلیغات عادلانه می تواند در اختیار نامزدها باشد گفت:مطابق روز شمار انتخابات دور دوم، فهرست امکانات و نحوه استفاده از آن ها به کاندیداها اعلام می شود.

وی، تاکید کرد: یازدهم اردیبهشت ماه 1403 ؛ اسامی و کد انتخاباتی نامزدهایی که به مرحله دوم راه یافته اند در حوزه انتخابیه  توسط فرمانداران مراکز حوزه های انتخابیه  مربوطه با انتشار آگهی اطلاع رسانی عمومی خواهد شد.

رفیعی، گفت: تبلیغات انتخاباتی نامزدها و طرفداران آنان از ثانیه نخست بامداد روز پنجشنبه 13 اردیبهشت تا  08:00 صبح روز پنجشنبه مورخ 20 اردیبهشت ادامه دارد.

به گزارش ایلنا؛ انتخابات در حوزه های انتخابیه زنجان – طارم  برای تعیین منتخب دوم و در حوزه انتخابیه خدابنده برای تعیین منتخب به دور دوم کشیده شده است.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز