خبرگزاری کار ایران

هشدار محدودیت تردد در آزاد راه کرج-قزوین

asdasd
کد خبر : ۱۴۷۲۲۴۱

روابط عمومی اداره کل راهداری وحمل‌ونقل جاده‌ای استان البرز از محدودیت تردد در باند شمال و جنوب آزادراه کرج-قزوین به علت عملیات روکش آسفالت، خبر داد.

به گزارش ایلنا از البرز، روابط عمومی اداره کل راهداری و حمل‌ونقل جاده‌ای استان ضمن  هشدار محدودیت تردد در آزادراه کرج-قزوین (باند شمال و جنوب)، اطلاع داد: بر اساس اعلام مرکز مدیریت راه‌های سازمان راهداری و حمل‌ونقل جاده‌ای و به دنبال اجرای عملیات روکش آسفالت در باند جنوبی و شمالی آزادراه قزوین-کرج و اجرای عملیات لکه‌گیری و روکش آسفالت توپکا در باند شمالی آزادراه کرج-قزوین  محدوده پل فردیس تا پل حصارک، محدودیت تردد در این محور اعمال می‌شود.

بازه زمانی عملیات از تاریخ ۳ اردیبهشت‌ماه ۱۴۰۳ تا ۲۰ شهریور ۱۴۰۳ خواهد بود که در روزهای شنبه از ساعت ۱۲:۰۰ الی ۱۶؛ روزهای یکشنبه، دوشنبه و سه‌شنبه از ساعت ۹:۰۰ الی ۱۶:۰۰ و روزهای چهارشنبه از ساعت ۹:۰۰ الی ۱۲:۰۰ است.

روزهای پنج‌شنبه،جمعه و ایام تعطیلات رسمی و همچنین روزهای قبل و بعد از تعطیلات چند روزه مستثنی هستند. 

بنا بر این اطلاعیه، موقعیت دقیق اجرای عملیات از کیلومتر ۱۰ الی ۵۶ باند جنوبی آزادراه قزوین -کرج؛ از کیلومتر ۲۲ الی ۵۵  باند شمالی آزادراه کرج-قزوین و از کیلومتر ۱۰ الی ۲۴ باند شمالی آزادراه کرج-قزوین (محدوده پل فردیس تا پل حصارک) است.

تردد همزمان با اجرای عملیات با محدودیت و رعایت جوانب احتیاط انجام می‌شود.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز