خبرگزاری کار ایران

مدیرکل صمت استان خبر داد؛

برگزاری المپیاد دانش آموزی و دانشجویی صنعت فرش دستباف استان گلستان

asdasd
کد خبر : ۱۴۷۲۰۶۳

مدیرکل صنعت ، معدن و تجارت استان گلستان از برگزاری المپیاد دانش آموزی و دانشجویی صنعت فرش دستباف استان گلستان در روز 17 اردیبهشت ماه سالجاری خبر داد.مدیرکل صنعت ، معدن و تجارت استان گلستان از برگزاری المپیاد دانش آموزی و دانشجویی صنعت فرش دستباف استان گلستان در روز 17 اردیبهشت ماه سالجاری خبر داد.

به گزارش ایلنای گلستان، درویش علی حسن زاده گفت: مرحله استانی المپیاد دانش آموزی و دانشجویی فرش دستباف کشور در سال 1403 در چهار گرایش بافت ، طراحی، مرمت و رنگرزی توسط اداره کل صنعت، معدن و تجارت استان گلستان در روز 17 اردیبهشت ماه سالجاری در محل دانشگاه فنی و حرفه ای دختران کوثر شهرستان گنبد کاووس برگزار خواهد شد.

وی افزود: این رویداد با هدف ایجاد انگیزه به منظور تحصیل علوم و کسب مهارتهای علمی هنرجویان فرش دستباف، ارزیابی توان علمی و عملی هنرجویان رشته فرش دستباف ، شناسایی هنرجویان مستعد و نمونه در سطح استان و آشنایی بیشتر جامعه با فرش دستباف در رشته های مختلف مرتبط با آن از طریق پوشش تبلیغاتی مناسب برگزار می شود.

حسن زاده اضافه کرد: دانش آموزان دختر و پسر پایه های یازدهم و دوازدهم شاغل به تحصیل در هنرستان های کار و دانش و فنی حرفه ای رشته فرش و نیز دانشجویان شاغل به تحصیل در رشته های فرش دستباف استان گلستان می توانند تا تاریخ 15 اردیبهشت ماه سالجاری با مراجعه به اداره کل صنعت، معدن و تجارت استان گلستان و یا تماس با شماره تلفن 09112705247 آمادگی خود را جهت شرکت در این رویداد اعلام کنند.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز