خبرگزاری کار ایران

مدیر عامل شرکت آبفا گلستان:

همراهی همه مردم و ادارات جهت رفع تنش آبی امری ضروری است

asdasd
کد خبر : ۱۴۷۱۸۷۴

مدیرعامل شرکت آب و فاضلاب استان گلستان گفت: از همه مردم  و ادارات  استان برای رعایت بیشتر صرفه جویی در مصرف آب شرب درخواست همراهی می‌کنیم تا زمینه بهره مندی همه  از این ماده حیاتی مهیا باشد.

به گزارش ایلنای گلستان، ابوالفضل رحیمی گفت: در حال حاضر حدود 90 درصد آب های زیرزمینی نیز درحال استحصال است و تنها مدیریت مصرف آب در همه بخش های  کشاورزی، صنعت و خانگی می‌تواند به مدد  چاه‌ها و مخازن  آمده و گذر بحران خشکسالی را از این منطقه آسان تر کند.

وی ادامه داد: به قدری کاهش منابع آبی در استان وجود دارد  که تنها راه گذر از آن، شیرین سازی آب دریا است و کمبود شدید منابع آبی در استان کاملا مشهود است که امیدواریم با تامین منابع مالی طرح شیرین سازی آب دریا هر چه سریعتر اجرایی شود.

رحیمی اظهار داشت: با توجه به افزایش دما در روزهای گذشته شاهد افزایش چشمگیری در مصرف آب  بوده ایم که باعث کاهش حجم مخازن ذخیره در بعضی از ساعت ها بخصوص در پیک مصرف شده و برخی مناطق  را با افت فشار آب مواجه کرده است.

وی بیان کرد: به منظور برخورداری شهروندان از آب در تمامی ساعت های شبانه روز، رعایت الگوی مصرف بهینه و پرهیز از مصارف غیرضروری در حد امکان مورد تاکید است.

وی خاطر نشان کرد: با توجه به کمبود منابع آبی، اولویت ما تأمین آب شرب است، لذا صرفه جویی شهروندان در مصرف آب از عوامل بسیار مهم گذر از بحران کمبود آب در همه بخش های کشاورزی، صنعتی و ... است.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز