خبرگزاری کار ایران

رئیس شورای شهر اصفهان:

انتقال صنایع آلاینده به شعاع قانونی ضروری است

asdasd
کد خبر : ۱۴۷۱۷۰۱

رئیس شورای شهر اصفهان گفت: کوچک‌ترین کاری که باید برای کاهش روزهای آلوده اصفهان انجام شود برنامه‌ریزی برای انتقال صنایع آلاینده به شعاع قانونی است.

به گزارش ایلنا از اصفهان، محمد نورصالحی در نطق پیش از دستور یکصد و بیست و نهمین جلسه علنی شورای اسلامی شهر اصفهان اظهار کرد: همه مردم در پاک نگه داشتن محیط زیست وظیفه دارند و ما به عنوان مدیران و مسئولان شهری در حوزه‌های مرتبط مانند حمل و نقل پاک و ترویج انرژی‌های نو و … در تلاش هستیم که اقداماتی ویژه را انجام دهیم.

وی گفت: امیدواریم امسال قبل از رسیدن روزهای آلوده و مواجه شدن با تعطیلی‌ها، برنامه‌ریزی کرده و صنایع نیز آلایندگی خود را کاهش دهند، در این راستا کوچک‌ترین کاری که باید انجام شود برنامه‌ریزی برای انتقال صنایع آلاینده به شعاع قانونی است.

وی ادامه داد: این روزها عملیات وعده صادق توسط سپاه و دیگر نیروهای نظامی کشور انجام شد و همین اقدام کافی بود برای اینکه قدرت ایمان و ایثارگری، اخلاص و شهادت طلبی را نشان دهد.

وی در ادامه با اشاره به انتصابات اخیر در شهرداری گفت: در ابتدای سال هستیم و این انتظار و پیگیری وجود دارد که از روزهای خدمت باقی مانده بهترین استفاده صورت گیرد و مطالبه جدی و همیشگی شورای اسلامی شهر اصفهان این است که به صورت سریع وارد اجرای اقدامات و پروژه‌ها شویم. برخی موارد از یکی دو سال قبل آغاز شده و این مطالبه وجود دارد که این پروژه‌ها که در حوزه‌های مختلف عمرانی، بافت شهری، حمل و نقل، خدمات شهری و… است تا پایان سال به بهره برداری برسند.

نورصالحی خاطرنشان کرد: یکی از وظایف شورا در کمیته‌های نظارتی ملاقات مردمی است اما عمده کار این کمیته‌ها کنترل پیشرفت پروژه‌ها و برنامه‌های مناطق و تحقق برنامه و بودجه آن‌هاست، شورا انتظار دارد که امسال حوزه شهرسازی و دیگر بخش‌ها پرتلاش ظاهر شوند و سفره نوبت‌های طولانی بازدید جمع شود و خود اظهاری به صورت صحیح و با رعایت حفظ حقوق شهر تحقق پیدا کند.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز