خبرگزاری کار ایران

در گفت و گو با ایلنا مطرح شد؛

فوت ۵۳ کارگر بر اثر حوادث ناشی از کار در آذربایجان غربی

asdasd
کد خبر : ۱۴۷۱۵۰۸

مدیرکل پزشکی قانونی آذربایجان غربی گفت: طی سال گذشته ۵۳ کارگر بر اثر حوادث ناشی از کار در استان جان خود را از دست داده اند.

موسی ادیب فر در گفت‌وگو با خبرنگار ایلنا, بیان کرد:  سال گذشته  تعداد یک هزار و ۴۰۳ کارگر بر اثر حوادث ناشی از کار به پزشک قانونی استان مراجعه کرده‌اند.

ادیب فر افزود: از مجموع یک هزار و ۴۰۳ مورد مصدوم ناشی از حوادث کار که به  پزشکی قانونی استان  مراجعه کردند، یک هزار و ۳۵۹ نفر مرد و ۴۶ نفر زن بودند.

به گفته وی همچنین طی این مدت تعداد ۵۳ نفر در استان بر اثر حوادث کار جان خود را از دست دادند.

مدیرکل پزشکی قانونی استان با بیان اینکه، طی سال گذشته ۶۲ نفر بر اثر سوختگی، ۴۲ نفر بر اثر غرق شدگی و ۱۲ نفر تیز بر اثر برق گرفتگی در استان فوت کرده اند،  گفت: از این تعداد ۸۲ نفر مرد و ۲۴ نفر زن هستند.

ادیب فر در خصوص درخواست صدور مجوز سقط جنین در استان گفت: در این بازه زمانی تعداد ۳۲۷ مورد درخواست سقط جنین در استان ثبت شده است.

ادیب فر همچنین با بیان اینکه برای ۷۸۸ نفر طی سال‌ گذشته در استان مجوز دفن ناشی از تصادف صادر شده که از این تعداد ۶۱۰ نفر مرد و ۱۷۸ نفر زن بوده‌اند.

وی به افزایش نزاع در استان اشاره کرد و گفت: طی سال جاری ۲۸ هزار و ۷۷۷ پرونده نزاع در استان تشکیل شده که از این تعداد ۷ هزار و ۷۵۰ پرونده مربوط به زنان و ۲۰ هزار و ۳۲۷ پرونده مربوط به مردان است.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز