خبرگزاری کار ایران

مدیر کل درمان تامین اجتماعی استان همدان:

آزمون استخدامی سازمان تامین اجتماعی با رقابت 1225 داوطلب در همدان برگزار شد

asdasd
کد خبر : ۱۴۷۱۳۸۷

مدیر درمان تامین اجتماعی استان همدان گفت: آزمون جذب ۱۰۲ نیروی درمانی و اداری در مدیریت درمان تامین اجتماعی استان همدان با رقابت ۱۲۲۵ داوطلب در روز جمعه ۳۱ فروردین ماه برگزارشد.

به گزارش خبرنگار ایلنا، حسن عروتی موفق اظهار داشت: این افراد بعد از طی مراحل آزمون و مصاحبه تخصصی و گزینشی در ۹ مرکز درمانی تابعه مدیریت درمان همدان شامل بیمارستان ها و مراکز سرپایی به صورت پیمانی به کار گیری می شوند.

عروتی موفق گفت: در این آزمون که توسط مرکز آزمون جهاد دانشگاهی برگزار شد، با اشاره به استقبال خوب از برگزاری این آزمون که برای تقویت نیروی انسانی بخش‌های بیمه‌ای و درمانی این سازمان برگزار شد.

مدیر کل درمان تامین اجتماعی استان همدان درباره زمان اعلام نتایج این آزمون، گفت: نتایج اولیه این آزمون که مرحله اول از فرآیند جذب نیروی انسانی مورد نیاز سازمان تأمین‌اجتماعی است، حدود ۲۰ روز اعلام خواهد شد سپس مراحل بعدی از جمله فرآیند مصاحبه و گزینش را پیش رو خواهیم داشت.

وی اعلام کرد: عمده شرکت کنندگان در این آزمون مربوط به مقاطع تحصیلی کارشناسی و بالاتر هستند.

وی با اشاره به ثبت‌نام بیش از 1225هزار نفر برای شرکت در این آزمون گفت: حدود 724 نفر از خواهران و نزدیک به 501 نفر از برادران برای شرکت در این آزمون ثبت‌نام کردند که استقبال خوب فارغ‌التحصیلان از آزمون استخدامی سازمان تأمین‌اجتماعی را نشان می‌دهد.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز