خبرگزاری کار ایران

عضو شورای شهر کرج:

فدراسیون کشتی با حمایت مدیریت شهری مرکز تخصصی کشتی راه اندازی می کند

asdasd
کد خبر : ۱۴۷۱۲۱۴

رئیس کمیسیون برنامه و بودجه شورای اسلامی شهر کرج گفت: فدراسیون کشتی با حمایت مدیریت شهری مرکز تخصصی کشتی راه اندازی می کند.

به گزارش ایلنا از البرز، عمار ایزدیار در پایان یکصد و شصت و دومین جلسه رسمی شورای اسلامی شهر کرج در جمع خبرنگاران  به لایحه و مصوبه این جلسه در خصوص سالن ورزشی شهید فخری زاده اشاره کرد و  اظهارداشت : نظر به درخواست رئیس فدراسیون کشتی جمهوری اسلامی ایران مبنی بر در اختیار گذاشتن سالن ورزشی شهید فخری زاده واقع در شیخ آباد جهت راه اندازی این سالن برای خانه کشتی کرج، بدین منظور مقرر گردید سالن مذکور را با قرارداد موجد حق انتفاع به مدت 5 سال در اختیار این فدراسیون قرار دهد و کلیه هزینه های تجهیز و آماده سازی سالن برای امر کشتی نیز به عهده خود فدراسیون خواهد بود. 

رئیس کمیسیون برنامه و بودجه  شورای اسلامی شهر کرج  اذعان کرد: در این راستا با موافقت اعضای شورای شهر  به شهرداری کرج اجازه داده شد  با توجه به لایحه ارسالی، سالن ورزشی شهید فخری زاده را به مدت 5 سال با قرارداد موجد حق انتفاع در اختیار فدراسیون کشتی جمهوری اسلامی ایران قرار دهد که در کمیسیون با قید صورتجلسه کمیسون فرهنگی با لایحه شهرداری موافقت شد .

ایزدیار تصریح کرد: مقرر شد تجهیز صفر تا صد سالن حداکثر تا 6 ماه توسط فدراسیون کشتی انجام گردد و سازمان فرهنگی ،اجتماعی و ورزشی بعنوان ناظر در صورت عملکرد قابل قبول بصورت سالیانه قرارداد حق انتفاع تمدید خواهد شد.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز