خبرگزاری کار ایران

قطع ۶۵۰ فقره انشعاب غیر مجاز در شهرستان طرقبه - شاندیز

asdasd
کد خبر : ۱۴۷۱۱۲۵

مدیرعامل شرکت آب و فاضلاب خراسان رضوی گفت: ۶۵۰ فقره انشعاب غیر مجاز در شهرستان طرقبه -شاندیز شناسایی و در راستای حفظ و ساماندهی منابع و ذخایر منابع آبی استان با اخذ مجوز قانونی از مراجع قضایی قطع شد.

به گزارش ایلنا از مشهد، حسین امامی در این خصوص افزود: ۱۰ هزار و ۷۰۰ پیمایش اشتراک آب سال گذشته در این شهرستان صورت گرفت که منجر به شناسایی و قطع این تعداد انشعاب شد.

وی اضافه کرد: بحران خشکسالی و کمبود شدید ذخایر و منابع تامین آب به دلیل کاهش بارش ها و همچنین اقدام افراد در نصب انشعابات غیر مجاز سبب آلودگی شبکه آبرسانی و هدر رفت آب می شود.

مدیرعامل شرکت آب و فاضلاب خراسان رضوی گفت: شناسایی انشعابات غیر مجاز نتیجه پیمایش خطوط و شبکه های تغذیه آب است و با توجه به کاهش منابع تولید آب و مهاجرپذیر بودن شهرستان، وجود چنین انشعاباتی دور از ذهن نیست و در سال جاری نیز برخورد با این گونه انشعابات تشدید خواهد شد.

امامی افزود: برخورد با پدیده سرقت آب در خراسان رضوی با قدرت ادامه دارد و با توجه به نقش مشارکت عمومی مردم در توسعه و خدمت رسانی در حوزه آب، از مردم درخواست می شود تا هر گونه تخلف در حوزه آب و انشعابات غیر مجاز را به مراکز و آمارهای مرتبط و همچنین از طریق سامانه ۱۲۲ اطلاع دهند.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز