خبرگزاری کار ایران

در سال گذشته صورت گرفت؛

ایجاد ۶۵ هزار شغل در قالب تفاهم نامه توسط سازمان آموزش فنی و حرفه ای

asdasd
کد خبر : ۱۴۶۶۸۴۲

مدیرکل دفتر ریاست و روابط عمومی سازمان آموزش فنی و حرفه ای گفت: با انعقاد تفاهم نامه با دستگاه‌های اجرایی در سال گذشته در مدت چهار ماه بیش از ۶۵ هزار شغل پایدار ایجاد شد.

به گزارش خبرنگار ایلنا در قزوین، در مراسمی با حضور فتاحی مدیرکل دفتر ریاست و مدیر روابط عمومی سازمان آموزش فنی و حرفه‌ای و نوروزی معاون آموزش سازمان، خلیلی مدیرکل منابع انسانی سازمان فنی و حرفه ای، علی رحمانی معاون اقتصادی و جمعی از مسئولان، سیروس صارمی به عنوان مدیرکل جدید آموزش فنی و حرفه‌ای استان قزوین معرفی شد.

مهدی فتاحی در این مراسم اظهارداشت: امروز با کاهش ۳۰ درصدی تعداد دانشجویان در دانشگاه‌ها موضوع آموزشهای غیر رسمی بیشتر شده و مهارت آموزی نیز در اولویت قرار دارد.

وی افزود: در سال قبل با تفاهم نامه هایی که منعقد کردیم ۵۰ هزار شغل را در ۵ ماه محقق کنیم که خوشبختانه در مدت چهار ماه توانستیم بیش از ۶۵ هزار شغل ایجاد کنیم که ارزشمند بود.

فتاحی تصریح کرد: استان قزوین به دلیل ماهیت صنعتی که دارد در حوزه آموزش فنی و مهارتی از جایگاه ویژه ای برخوردار است و توجه بیشتر به دوره های آموزش فنی و حرفه ای می تواند تحول خوبی در عرصه تولید و صنعت ایجاد کند.

مدیرکل دفتر ریاست و روابط عمومی سازمان آموزش فنی و حرفه ای گفت: در دوره جدید مدیریت سازمان فنی و حرفه ای شاهد پیشرفت قابل توجهی هستیم و نقش کلیدی این سازمان در مهارت آموزی برجسته تر شده و این رویکرد در استانها نیز با جدیت و برنامه ریزی مدون اجرا می شود.

وی با اشاره به جابجایی زودهنگام مدیرکل سابق آموزش فنی و حرفه ای استان قزوین گفت: آقای طاهرخانی از نیروهای خوب ما در این سازمان هستند اما باید بپذیریم که تغییر مدیریت‌ها به ایجاد امید و خلق ثروت کمک می کند و لازمه رشد و تعالی در جامعه است.

فتاحی گفت: جابجایی‌ها در بستر اخلاق باید صورت گیرد و ما هم از مدیران گذشته به عنوان سرمایه های ملی صیانت می کنیم.

این مدیر از صارمی مدیرکل جدید نیز به عنوان مدیری با تجربه یادکرد و اظهارداشت: امیدواریم مدیر جدید ضمن تعامل با استاندار و نمایندگان مجلس و سایر نهادها در موفقیت های بیشتر این مجموعه همت کرده و برنامه های مدونی برای اجرای سیاست های سازمانی را عملیاتی کند.

وی بیان کرد: استان قزوین می تواند به کانون مهارت آموزی تبدیل شود و برای گروه‌های مختلف جامعه برنامه های آموزشی و تخصصی داشته باشد.

در این مراسم ضمن تقدیر از از خدمات یک ساله علی طاهرخانی مدیرکل سابق، سیروس صارمی به عنوان مدیرکل جدید آموزش فنی و حرفه ای استان قزوین معرفی شد.

سیروس صارمی پیش از این در مسئولیت های معاون اداری و مالی و امور ایثارگران سازمان استاندارد کشور و مدیرکلی استاندارد استان قزوین نیز فعالیت کرده بود.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز