خبرگزاری کار ایران

مدیرکل تبلیغات اسلامی قزوین:

برگزاری مراسم نمادین تشییع ۳۱۳ کودک غزه در روز قدس

asdasd
کد خبر : ۱۴۶۵۱۷۰

مدیرکل تبلیغات اسلامی استان قزوین گفت: مراسم نمادین تشییع پیکر ۳۱۳ کودک شهید غزه در جنایات اخیر رژیم صهیونیستی روز جمعه همزمان با راهپیمایی روز قدس در قزوین برگزار می‌شود.

به گزارش ایلنا در قزوین، حجت الاسلام یوسف پورآرین با اعلام این خبر گفت: برگزاری این مراسم به دست بانوان قزوینی به نمایندگی از مادران متدین و انقلابی جبهه مقاومت از میدان میرعماد تا مسجد النبی قزوین، محل پایانی مراسم روز قدس خواهد بود.

مدیرکل تبلیغات اسلامی استان قزوین با بیان اینکه پیکرهای نمادین این کودکان آماده شده و تصاویر آن‌ نیز بر روی این پیکرها نصب می‌شود، اضافه کرد: تشییع نمادین کودکان شهید غزه از مهمترین برنامه‌های مراسم راهپیمایی روز قدس در شهر قزوین محسوب می‌شود.

حجت الاسلام پورآرین به برگزاری برنامه نقاشی کودکان با موضوع غزه در میدان آزادی این شهر اشاره کرد و یادآور شد: یک بنر سفید درون غرفه آماده کرده ایم تا کودکان با موضوع غزه برروی آن نقاشی خواهند کرد و در نهایت نیز جوایزی به رسم یادبود به آنان اهدا می شود.

این مسئول به برپایی غرفه "زندگی با آیه‌ها" نیز در این مراسم اشاره کرد و افزود: این غرفه نیز با هدف تبلیغ و ترویج زندگی قرآنی و مبلغان در قالب "طرح ملی مستورا" برپا می‌شود و حاضران در این غرفه می‌توانند سوالات قرآنی را پاسخ داده و جوایزی دریافت کنند.

این مسئول خاطرنشان کرد: برای برگزاری هرچه با شکوهتر مراسم روز قدس به تمامی مجامع وابسته سازمان تبلیغات اسلامی از جمله تشکل‌های دینی، هیات‌ها، مداحان، شعرا، بانوان، گروه‌های نوجوانان و جوانان، کانون‌های فرهنگی و قرآنی، مبلغان مذهبی، امامان محله و پایگاه های اجتماعی از مردم برای حضور در این راهپیمایی دعوت کردند.

مراسم روز قدس در شهر قزوین روز جمعه از ساعت ۱۰ و ۳۰ دقیقه از میدان میرعماد آغاز و تا مسجد النبی، محل برگزاری نماز جمعه ادامه خواهد داشت.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز