خبرگزاری کار ایران

مدیرکل میراث فرهنگی استان خبر داد:

بازدید بیش از ۷۱۳ هزار گردشگر از جاذبه های گردشگری قزوین

asdasd
کد خبر : ۱۴۶۴۵۸۳

مدیرکل میراث‌ فرهنگی، گردشگری و صنایع‌دستی قزوین گفت: ۷۱۳ هزار و ۴۸۰ گردشگر از ۲۴ اسفندماه گذشته تا پایان تعطیلات رسمی نوروز از مراکز و جاذبه‌های گردشگری استان بازدید کردند.

به گزارش خبرنگار ایلنا در قزوین، علیرضا خزائلی با اعلام این خبر گفت: کاروانسرای سعدالسلطنه، دولتخانه صفوی و موزه‌های مستقر در این مجموعه، آستان مقدس امامزاده‌ حسین (ع)، منطقه الموت، مجموعه گردشگری آبشار شاه‌ دره، پل معلق آوج و حسینیه امینی‌ها بیشترین میزان بازدید را در تعطیلات نوروز به خود اختصاص داده‌اند.

وی همچنین از بیش از ۴۵ هزار شب اقامت در استان طی این مدت خبر داد و افزود : طی مدت یاد شده همچنین ۴۵ هزار و ۱۱۸ مسافر در مراکز رسمی و اقامتی استان شامل هتل‌ها، هتل‌ آپارتمان‌ها، مهمانپذیرها، اقامتگاه‌های بوم‌ گردی، خانه‌ مسافرها، زایرسراها و مراکز غیر رسمی اقامتی شامل مراکز اسکان فرهنگیان، خانه معلم‌، کمپ‌ها و مهمانسراهای اداراتی که به ثبت رسیده‌ بودند، سکنی گزیدند.

خزائلی خاطرنشان کرد: در این مدت و به‌ منظور نظارت بر نحوه ارایه خدمات به مسافران نوروزی، ۹۴۷ بازدید مشترک نظارتی توسط بازرسان ستاد اجرایی خدمات سفر استان از تاسیسات گردشگری سطح استان قزوین نیز صورت گرفت.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز