خبرگزاری کار ایران

استاندار فارس:

عملکرد مدیریت شهری باعث درخشش نام شیراز شد

asdasd
کد خبر : ۱۴۶۲۹۲۶

استاندار فارس در دیدار نوروزی با مدیریت شهری گفت:عملکرد شورای اسلامی شهر و شهرداری شیراز باعث شد در رتبه‌های بالای وزارت کشور نام شیراز بدرخشد که حاصل تلاش و زحمات شما بوده است.

به گزارش ایلنا، رئیس شورای اسلامی شهر، شهردار، اعضای شورای اسلامی شهر و جمعی معاونین و مدیران کل حوزه ستادی شهرداری شیراز به مناسبت سال جدید با استاندار فارس دیدار کردند.

 استاندار فارس در این دیدار گفت: عملکرد شورای اسلامی شهر و شهرداری شیراز باعث شد در رتبه‌های بالای وزارت کشور نام شیراز بدرخشد که حاصل تلاش و زحمات شما بوده است.

محمدهادی ایمانیه به مسئله مسجد و محله‌محوری پرداخت و گفت: امسال اگر قرار است مشکلات در حوزه‌های مختلف حل رفع شود، راهی جز اینکه مسجد و محله‌محوری رفع مشکلات شود، نیست و اگر می‌خواهیم خدمتی کنیم بهتر است از دل محلات باشد.

رئیس شورای اسلامی شهر شیراز نیز در این دیدار اظهار امیدواری کرد: در سایه دوستی، برادری و همراهی بخش‌هایی که در ارتباط با شورای اسلامی شهر و شهرداری است، مسیر موفقی طی خواهیم کرد.

سید ابراهیم حسینی ضمن قدردانی از نگاه مثبت استاندار فارس نسبت به عملکرد شورا و شهرداری گفت: علاقه‌مندیم با همکاری و همراهی شما به‌عنوان نمونه‌ای در سطح کشور زمینه این کار فراهم شود.

وی ضمن تشکر از استاندار فارس، جهت هماهنگی فعالیت‌های مشترک در سال گذشته پیشنهاد داد: این موضوع در دستور کار باشد تا هماهنگی و انسجام لازم صورت گرفته تا در کنار هم مسائل خرد و کلان این شهر را به‌گونه‌ای که شایسته و بایسته است به سرانجام برسانیم‌.

شهردار شیراز نیز گفت: در سال گذشته اتفاق‌های خوبی نظیر جهش عمران، آسفالت، محرومیت‌زدایی رقم خورد و خیلی از پروژه‌ها به اتمام رسید که این مهم باهمت استاندار انجام‌شده است.

 محمد حسن اسدی به بودجه شهرداری در سال ۱۴۰۳ اشاره و اظهار کرد: در سال پیش رو شورای اسلامی شهر بودجه ۳۱ هزار و ۶۰۰ میلیارد تومانی را مصوب و ابلاغ کرده است که امیدواریم بتوانیم مثل سال‌های گذشته محقق شود.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
نظرات خوانندگان
  • ناشناس

    خیر👎رضایت حقیقی راازمردم شیرازجویاشویدتابفهمیدبزرگترین؛معضل یابهتربگویم؛ شهربین المللی وتوریست پرور؛مهدفرهنگ وتمدن؛علم وادب وپزشکیه عالم امکان؛؛دربدترین دوران تاریخیه خودقرارگرفته؛وهیچ مدیرونیروی امنیتی؛یارای نجات دادنش ازدست صدها هزار تبعه نیست👎😔

اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز