خبرگزاری کار ایران

یک مسئول خبرداد؛

رشد ۱۱ درصدی صدور بارنامه در زنجان

asdasd
کد خبر : ۱۴۶۲۳۰۵

معاون حمل و نقل اداره اداره‌کل راهداری و حمل و نقل جاده‌ای زنجان گفت: از ابتدای سال تاکنون، ۶۵۷ فقره بارنامه‌ توسط شرکت‌های حمل و نقل کالای فعال در استان صادر شده که در مقایسه با مدت مشابه سال گذشته با رشد ۱۱ درصدی همراه بوده است.

به گزارش ایلنا به نقل از روابط عمومی اداره کل راهداری و حمل و نقل جاده‌ای استان، غلامرضا کرمی، امروز با اعلام این خبر، اظهار کرد: در ۱۱ ماه سال گذشته میزان تناژ حمل شده در جاده‌های استان بیش از ۱۰ میلیون تن بوده که ۱۳ درصد افزایش نسبت به سال گذشته را نشان می‌دهد.

معاون حمل و نقل اداره اداره‌کل راهداری و حمل و نقل جاده‌ای زنجان، افزایش کنترل و نظارت در سطح راه‌های استان را جهت کنترل تناژ از اقدامات اساسی اداره کل راهداری و حمل و نقل جاده‌ای استان عنوان کرد و گفت: کنترل و بازدید از معادن استان به صورت مشترک با پلیس راه، اداره کل صمت و افزایش استفاده از سامانه‌های توزین در حال حرکت و قرار دادن سامانه‌ها در اختیار پلیس راه جهت همکاری‌های بیشتر از دیگر اقدامات صورت گرفته توسط اداره کل راهداری و حمل و نقل جاده‌ای است.

کرمی، تعداد بارنامه صادره توسط اداره کل راهداری و حمل و نقل جاده‌ای استان زنجان ۶۵۷ فقره عنوان کردو افزود: نسبت به سال گذشته ۱۱ درصد رشد را شاهد هستیم.

این مسئول در پایان با تاکید براینکه فعالیت و نظارت بر عملکرد بخش حمل و نقل استان، تحقق اهداف تعیین شده برای دو شاخص‌ اختصاصی «نسبت جابه‌جایی بار جاده‌ای با بارنامه به کل جابه‌جایی بار» و «تعداد کامیون های فعال تحت پوشش » را به دنبال داشته است، گفت: خوشبختانه با تلاش‌های انجام شده اقدامات موثری در این حوزه صورت گرفته است.

انتهای پیام/
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز