خبرگزاری کار ایران

در گفت‌ و گو با ایلنا مطرح شد؛

آزمون نازل های سوخت پمپ بنزین ها برای اطمینان شهروندان

asdasd
کد خبر : ۱۴۶۱۹۸۶

مدیرکل استاندارد البرز در چهارمین گزارش خود به البرزنشینان از آزمون نازل های سوخت پمپ بنزین ها در راستای اطمینان شهروندان خبر داد.

محمد آئینی در گفت‌وگو با ایلنا و در گزارش چهارم خود به شهروندان در روز سوم فروردین با اشاره به خدمات اداره کل استاندارد البرز اظهار کرد: علاوه بر تشدید نظارت در طرح عیدانه نوروزی و ماه مبارک رمضان، خدمات مهمی مثل فروشگاه های بزرگ مواد غذایی، رستوران ها، میادین میوه و تره بار و فروشگاه های شیرینی و آجیل مورد بازرسی قرار می گیرند.

وی افزود: این اداره کل بر اساس وظایف ذاتی  خود نازل های سوخت بنزین معمولی و سوپر، گازوئیل و نفت سفید پمپ بنزین ها را مورد بازرسی قرار داده و صحت عملکرد این نازل ها مورد آزمون قرار گرفته و در صورت تایید، برچسب گذاری می شود که توسط شهروندان هنگام بنزین یا گازوئیل زدن قابل مشاهده است.

مدیرکل استاندارد استان البرز در ادامه ارائه گزارش چهارم خود در روز سوم فروردین با عنوان این که در سال 1402 چگونه به شهروندان خدمت شده به ایلنا گفت: نظارت بر جایگاه های سی ان جی از دیگر وظایف این اداره کل بوده و همچنین استانداردسازی تاسیسات گاز مایع LPG براساس استاندارد ملی 841 از دیگر وظایف این اداره کل بوده که با پیگیری های مکرر سرانجام دو تاسیسات بزرگ شارژ و سیلندر پرکنی گاز مایع پس از سال ها در دولت مردمی موفق به اخذ پروانه کاربرد نشان استاندارد شدند.

آئینی دبیر شورای استاندارد استان البرز در ادامه چهارمین گزارش خود اظهار داشت: نظارت و بازرسی از تجهیزات شهربازی ها و زمین های بازی از دیگر وظایفی بود که در سال 1402 با جدیت پیگیری شد و از فعالیت تجهیزات تفریحی غیر استاندارد ممانعت بعمل آمد و متخلفان به مراجع صالح قضایی معرفی شدند.              

آئینی تاکید کرد: در بازرسی های خدمات در سال 1402 از خدمات پستی ارائه شده در مراکز پستی و همچنین تعدادی از باشگاه های ورزشی تحت پوشش هیات های ورزشی استان بازرسی شده و خدمات قالی شویی نیز بر اساس بعضی فاکتورهای بسیار مهم بهداشتی نظیر میزان PH خروجی و خروجی فاضلاب و پساب مورد ارزیابی قرار گرفته اند.

مدیرکل استاندارد البرز در پایان گفت: به دلیل اهمیت سوق الجیشی استان البرز که ارتباط دهنده شمال، غرب، جنوب و شرق کشور است، بازرسی های کارشناسان در این ایام نیز ادامه داشته و پایانه های فرودگاه پیام، قطار شهری و اتوبوس رانی نیز بازرسی شده تا میزان خدمات به شهروندان مورد ارزیابی قرار گیرد.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز