خبرگزاری کار ایران

مدیر عامل شرکت صنایع چوب و کاغذ مازندران تاکید کرد؛

نگاه مان به نوع تولید منطبق با دغدغه‌های رهبری است

asdasd
کد خبر : ۱۴۵۹۳۷۸

مدیر عامل شرکت صنایع چوب و کاغذ مازندران گفت: نگاهمان در تولید شرکت صنایع چوب و کاغذ مازندران منبطق بر تاکیدات رهبر انقلاب مبنی بر کیفیت، میزان تولید و قیمت مناسب است.

به گزارش ایلنا، امید نیک نژاد با بیان اینکه مقام معظم رهبری در نمایشگاه امسال کیفیت کاغذ؛ میزان تولید و قیمت مورد تاکید قرار دادند، گفت: با رعایت این دغدغه‌ها که برای ما تکلیف بود امسال بالاترین میزان تولید کاغذ چاپ و تحریر را در همه سال‌های پس از انقلاب داشتیم و کیفیت نیز به اذعان همه کارشناسان رشد چشمگیری داشت.

وی افزود:  به‌رغم کشش بازار، کاغذ تولیدی با حداقل قیمت و سود روانه بازار شد‌.

مدیرعامل چوب و کاغذمازندران گفت: با حمایت دولت و کارگروه کاغذ کشور، مطالبات این شرکت از منابع طبیعی در بحث ۳۰۳ هزار متر مکعب چوب‌الات مصوب در حال انجام است.

وی افزود: با این اتفاق مبارک، سال آینده تامین مواد اولیه از زراعت چوب سراسر کشور و بهره‌برداری از درختان شکسته افناده؛ روند صعودی خواهیم داشت.

نیک نژاد از کاهش سهمیه برق و قطع گاز به‌عنوان مهم‌ترین عامل محدود کننده تولید نام برد و افزود: برخی سعی دارند بحث خود کفایی کاغذ در کشور که تاکید رهبری و برنامه دولت سیزدهم است را با بیان مطالب نادرست و فرعی به حاشیه بکشانند در حالی‌که مقام معظم رهبری به صراحت فرمودند (سال‌ها دغدغه تولید کاغذ داخلی مورد تأکید بود ولی همت نکردند) حال که همت بنده و همکارانم با مساعدت دولت به این موضوع است، اجازه نخواهیم داد حاشیه‌ها انگیزه تولید را از ما سلب کند.

وی گفت: ما سرباز خط تولیدیم؛ وقتی مدیریت این شرکت را بر عهده گرفتم به وزیرفرهنگ و ارشاد قول دادم تولید تحریر را از ۵ هزار تن به ۴۰هزارتن افزایش دهیم.

نیک نژاد ادامه داد: امروز با افتخار اعلام می‌کنم  امسال بیش از ۴۶ هزارتن کاغذ چاپ و تحریر تولید کردیم و برای سربلندی ایران اسلامی تلاشمان را مضاعف‌تر خواهیم کرد. این راه پر افتخار  قابل بازگشت به عقب  نیست.

وی با بیان اینکه ریالی معوقات پرسنلی و حقوق و تعدیل نیرو در دوسال و نیم گذشته نداشیم ، از حمایت‌ها‌ی مجموعه دولت خصوصا وزرای ارشاد و اقتصاد و دستورات و پیگیری‌های معاون اول رئیس جمهور و استاندار مازندران در زمینه حمایت از این صنعت مادر، قدردانی کرد.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز