خبرگزاری کار ایران

اجرای طرح آرامش بهاری و ضیافت الهی در آذربایجان غربی

asdasd
کد خبر : ۱۴۵۸۵۸۹

مدیرکل اوقاف و امور خیریه آذربایجان غربی گفت: همزمان بافرا رسیدن ماه مبارک رمضان و ایام نوروز طرح آرامش بهاری و ضیافت الهی در آذربایجان غربی برگزار می شود.

به گزارش خبرنگار ایلنا، حجت الاسلام ناصر جوانبخت  در نشست خبری با اصحاب رسانه بیان کرد: به دلیل تقارن ماه مبارک رمضان با ایام نوروز طرح آرامش بهاری و ضیافت الهی از ۲۲ اسفند ماه آغاز شده و تا ۲۳ فروردین ۱۴۰۳ در امامزادگان و بقاع متبرکه ادامه خواهد داشت.

وی با بیان اینکه اوقاف استان جز دستگاه های تسهیل کننده سفرهای نوروزی است گفت: در همین راستا اوقاف استان همپای دیگر دستگاه های اجرایی استان در حوزه گردشگری مذهبی آماده ارائه خدمات به مسافران نوروزی است.

مدیرکل اوقاف و امور خیریه آذربایجان غربی اضافه کرد: امسال به خاطر تقارن ماه مبارک رمضان با عید نوروز پذیرایی از زائران و مهمانان در امامزادگان پس از افطار خواهد بود.

حجت الاسلام جوانبخت به برگزاری خیمه های معرفت در ایام ماه مبارک رمضان و عید نوروز اشاره کرد و گفت: در این خیمه ها مبلغانی از استان حضور دارندکه مفاهیم قرآنی، مباحث دینی و ارایه پرسش و پاسخ توسط این مبلّغان بومی در خیمه ها صورت خواهد گرفت‌.

وی افزود: ۳۶ سوئیت و زائر سرا از مسافران نوروزی و زائران میزبانی خواهند کرد و همچنین ۳۶ هزار پرس غذای گرم برای مهمانان تدارک دیده شده که از محل درآمد امامزادگان است.

وی به برگزاری نمایشگاه شمیم خدمت  نیز اشاره کرد و ادامه داد:در این نمایشگاه تولیدات زنان بد سرپرست و بی‌سرپرست به نمایش و فروش گذاشته خواهد شد.

مدیرکل اوقاف وامو.ر خیره استان، از برگزاری مراسم شب قدر در ۱۷ امامزاده استان خبر داد و تصریح کرد: همچنین محفل انس با قران نیر در ایام ماه مبارک رمضان در این امامزاده ها برگزار خواهد شد.

انتهای پیام/
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز