خبرگزاری کار ایران

طرح «کتابخانه‌گردی» در ۶۲ کتابخانه عمومی فارس اجرا می‌شود

asdasd
کد خبر : ۱۴۵۵۲۲۰

در آستانه بیستمین سالگرد تأسیس نهاد کتابخانه های عمومی کشور و به منظور معرفی خدمات و کارکردهای کتابخانه های عمومی، طرح کتابخانه گردی در کتابخانه های منتخب فارس اجرا می شود.

به گزارش ایلنا، در آستانه ۱۷ اسفند ماه بیستمین سالروز تأسیس نهاد کتابخانه‌های عمومی کشور و به منظور معرفی خدمات و کارکردهای کتابخانه‌های عمومی، طرح «کتابخانه‌گردی» در ۶۲ باب کتابخانه عمومی منتخب استان فارس اجرا می‌شود.

بر این اساس کتابخانه‌های منتخب شامل کتابخانه‌های تازه‌تأسیس، کتابخانه‌های دارای جاذبه‌های خدمات و فعالیت و... در روزهای ۱۴، ۱۵ و ۱۶ اسفندماه میزبان مردم، مسئولین، شخصیت‌های مرجع و دستگاه‌های استانی و شهرستانی خواهند بود.

عضویت افتخاری مسئولین در کتابخانه‌های عمومی؛ نشست‌های آزاداندیشی و مطالبه‌گری فرهنگی از مسئولین استانی؛ تقدیر از برگزیدگان استانی دوازدهمین دوره جشنواره کتابخوانی رضوی؛ برنامه‌های فرهنگی با مشارکت اعضا و نمایشگاه و فروشگاه کتاب، عکس و کسب‌وکارهای بومی، از دیگر برنامه‌هایی است که در این ایام در کتابخانه‌های منتخب برای اجرای طرح «کتابخانه‌گردی» برگزار خواهد شد.

گفتنی است کتابخانه گردی از جمله طرح های سراسری نهاد کتابخانه های عمومی کشور است که همزمان در ۴۶۰ کتابخانه عمومی سراسر کشور اجرا خواهد شد.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز