خبرگزاری کار ایران

رئیس هیات بازرسی انتخابات مازندران:

بیش از ۳۶۰۰ بازرس انتخابات استان را نظارت می‌کنند

asdasd
کد خبر : ۱۴۵۴۲۰۷

رئیس هیات بازرسی انتخابات مازندران گفت: هیات بازرسی استان با بیش از ۳ هزار و ۶۰۰ بازرس سیار و ثابت بر انتخابات ۱۱ اسفند نظارت می‌کنند.

به گزارش ایلنا، امید محبی بعدازظهر جمعه ۱۱ اسفند در جمع خبرنگاران مستقر در استانداری مازندران گفت: هیات بازرسی استان با بیش از ۳ هزار و ۶۰۰ بازرس سیار و ثابت بر انتخابات ۱۱ اسفند نظارت می‌کنند.

وی از «تشکیل اتاق وضعیت» در استانداری مازندران برای نخستین بار خبر داد و افزود: عملکرد سه هزار و ۲۱۰ شعبه اخذ رای در مازندران از طریق اتاق وضعیت انتخابات پایش می‌شود.

رئیس هیات بازرسی انتخابات مازندران گفت: با تشکیل اتاق وضعیت انتخابات، کمیت و کیفیت اقدامات شعبه‌های اخذ رای استان مورد رصد و اندازه‌گیری قرار می‌گیرد.

وی افزود: در این اتاق سامانه اختصاصی در بستر امن ارتباطی برای بازرسان طراحی شده است و تمامی اتفاقات به صورت برخط و هوشمند مانیتور شده و به افراد مسئول تذکر و ابلاغ می‌شود.

محبی با بیان اینکه هیات بازرسی استان ناظر بر اجرای صحیح جریان امور انتخابات است، گفت: تمامی امور در شعبه‌های اخذ رای و یا تخلفات احتمالی به صورت مستمر توسط بازرسان رصد می‌شود.

محبی با بیان اینکه تاکنون هیچ‌گونه گزارش به لحاظ زیرساختی نداشتیم، افزود: مازندران تنها استانی است که تمامی بخشداری‌های آن به فیبر نوری متصل شده است.

وی افزود: در تمامی شعبه‌های اخذ رای یک بازرس، در هر ۱۵ شعبه یک سر بازرس و بیش از ۴۰ بازرس ویژه وزارت کشور هم انتخابات استان را نظارت می‌کنند.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز