خبرگزاری کار ایران

آغاز حماسه مردم دیار علویان در ۳۲۱۰ صندوق رای

asdasd
کد خبر : ۱۴۵۳۹۸۹

دوازدهمین دوره مجلس شورای اسلامی و ششمین دوره مجلس خبرگان رهبری در شعبات اخذ رای در میان استقبال پرشور مردم مازندران آغاز شد.

به گزارش ایلنا، دوازدهمین دوره انتخابات مجلس شورای اسلامی و ششمین دوره انتخابات مجلس خبرگان رهبری از ساعت ۸ صبح امروز جمعه ۱۱ اسفند ماه ۱۴۰۲ هم‌زمان با سراسر کشور در استان مازندران آغاز شد.

ستاد انتخابات کشور با انتشار اطلاعیه شماره ۱۸ اعلام کرد: فرآیند اخذ رای انتخابات دوازدهمین دوره مجلس شورای اسلامی و ششمین دوره مجلس خبرگان رهبری از ساعت ۸ صبح روز جمعه ۱۱ اسفند ۱۴۰۲ آغاز می‌شود و تمامی شعب در سراسر کشور آماده اخذ رای از واجدین شرایط (متولدین ۱۳۸۴/۱۲/۱۱ و ماقبل آن) هستند.

رئیس ستاد انتخابات مازندران گفت: ۳ هزار و ۲۱۰ شعبه اخذ رای در استان مازندران، آماده جمع‌آوری آراء مردم است.

عزیززاده گرجی افزود: از این تعداد شعب اخذ رای ۲ هزار و ۵۶۹ شعبه ثابت و ۶۴۱ شعبه سیار در ۱۱ اسفند روز برگزاری انتخابات در استان مستقر هستند، همچنین از مجموع شعب اخذ رای در مازندران یک‌هزار و ۴۶۸ شعبه شهری و یک‌هزار و ۷۴۲ شعبه در روستا‌های استان مستقر می‌شوند.

وی ادامه داد: حدود ۶۰ هزار نفر در روز رای گیری با ستاد انتخابات استان همکاری می‌کنند.

عزیز زاده گرجی گفت: تعداد حوزه‌های انتخابیه فرعی و اصلی در استان مازندران ۵۹ حوزه است.

وی افزود: رای دهندگان می‌توانند با ۵ مدرک هویتی شامل شناسنامه، کارت ملی، گواهینامه رانندگی، کارت پایان خدمت نظام وظیفه و گذرنامه رای بدهند.

انتهای پیام/
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز