خبرگزاری کار ایران

از ابتدای امسال تا پایان بهمن:

افزایش ۲۸ درصدی تخلیه و بارگیری کالا در مجتمع بندری انزلی

asdasd
کد خبر : ۱۴۵۲۸۶۷

مدیرکل بنادر و دریانوردی گیلان گفت: بیش از یک میلیون و ۷۶۶ هزار تن انواع کالا، ۱۱ ماهه نخست امسال در بندرانزلی تخلیه و بارگیری شد.

به گزارش ایلنا از بندرانزلی، حسین یونسی گفت: از ابتدای سال ۱۴۰۲ تا پایان بهمن ، بیش از یک میلیون و ۴۳۳ هزار تن انواع کالا به مجتمع بندری انزلی وارد شد که این میزان واردات کالا در مقایسه با مدت مشابه پارسال، ۴۹ درصد افزایش را نشان می‌دهد.

وی افزود: غلات ، روغن خام خوراکی ، چوب و آهن آلات از جمله کالا‌هایی بود که در این مدت از طریق این بندر به گیلان وارد شد. 

مدیر کل بنادر و دریانوردی گیلان همچنین از صادرات بیش از ۲۸۷ هزار تن انواع کالا از طریق از مجتمع بندری انزلی به خارج از کشور خبر داد و گفت: مواد پتروشیمی و مصالح ساختمانی از جمله کالا‌های صادراتی در این مدت است.

حسین یونسی با اشاره به آمار تخلیه و بارگیری کانتینری از ابتدای امسال تا پایان بهمن، افزود: ۶ هزار و ۳۹۲ کانتینر ۲۰ فوتی در ۱۱ ماهه امسال در مجتمع بندری انزلی تخلیه و بارگیری شد.

وی اضافه کرد: ۶۴۹ فروند شناور تجاری هم در این مدت به مجتمع بندری انزلی وارد شدند که در مقایسه با مدت مشابه پارسال ، ۳۸ درصد رشد دارد.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز