خبرگزاری کار ایران

مسئول بسیج سازندگی استان خبر داد؛

آغاز ارسال بسته‌های بهداشتی و مصالح ساختمانی برای مناطق محروم قزوین

asdasd
کد خبر : ۱۴۵۲۸۵۱

مسئول بسیج سازندگی سپاه صاحب الامر(عج) استان قزوین از تآغاز توزیع سه هزار بسته بهداشتی و ارسال مصالح ساختمانی برای ساخت مسکن محرومین در استان خبر داد.

به گزارش ایلنا، صبح امروز مراسم توزیع بسته‌های بهداشتی و آئین ارسال مصالح ساختمانی جهت ساخت مسکن محرومین برگزار شد.

سرهنگ مهدی صادقپور در حاشیه برگزاری این مراسم بیان کرد: در طول سال جاری بیش از یک‌هزار بسته معیشتی در استان با همکاری گروه‌های بسیجی توزیع شده که این بسته‌های معیشتی و حمایتی شامل جهیزیه، نوشت افزار و سایر کمک‌ها به جامعه آماری است که در بانک اطلاعاتی قرارگاه‌ کمک مومنانه ثبت شده‌اند.

مسئول بسیج سازندگی سپاه صاحب الامر(عج) استان قزوین ادامه داد: در این رزمایش هم 3 هزار بسته بهداشتی در قالب رزمایش کمک مومنانه با اعتبار ۶۰۰ میلیون تومان توزیع می‌شود.

با اشاره به اینکه خدمات‌رسانی و امیدآفرینی به مردم در مناطق محروم در اولویت برنامه‌های بسیج سازندگی قرار دارد، گفت: محور اصلی بسیج خدمات‌رسانی به مناطق محروم و محرومیت‌زدایی در قالب برنامه‌های عمرانی و غیرعمرانی است.

وی با تاکید بر اینکه بسیج سازندگی در هر عرصه‌ای که نیاز به همکاری باشد، آمادگی حضور دارد، اظهار کرد: بسیج سازندگی استان در امدادرسانی به حوادث طبیعی از جمله برف و سیل و کم آبی در یک سال اخیر با همکاری گروه‌های جهادی ورود پیدا کرده است.

این مسئول به احداث مسکن برای محرومان با اولویت جامعه هدف بهزیستی و کمیته امداد و سایر نهادهای حمایتی اشاره کرد و گفت: کمک برای احداث خانه عالم، جاده سازی، نوسازی مدارس، سرویس بهداشتی در مدارس و مساجد و جاده‌های بین راهی در دستور کار بسیج سازندگی استان قرار گرفته است.

وی به انعقاد تفاهم‌نامه با قرارگاه امام حسن مجتبی(ع) در زمینه آبرسانی به روستاهای محروم اشاره کرد و افزود: آبرسانی به روستاهای محروم که آب شرب بهداشتی نداشتند در قالب ایجاد پنج مجتمع آبرسانی بزرگ در استان آغاز شد و امروز بخش زیادی از تعهد سپاه استان برای این خدمت مهم به پایان رسیده است.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز