خبرگزاری کار ایران

بارش باران و رگبار در هرمزگان ادامه دارد

asdasd
کد خبر : ۱۴۵۲۳۳۰

هواشناسی هرمزگان اعلام کرد: بارش پراکنده باران و رگبار و رعد و برق در برخی نقاط استان هرمزگان به ویژه نیمه شرقی تا اواخر وقت امشب ادامه دارد.

به گزارش ایلنا از بندرعباس، هواشناسی هرمزگان اعلام کرد: طبق تحلیل نقشه ها و مدل های هواشناسی ناپایداری جوی و دریایی در روز جاری برای استان هرمزگان پیش بینی می شود. روز دوشنبه بارش ها در نیمه غربی استان به پایان رسیده اما در نیمه شرقی استان کماکان رگبار باران و رعد و برق با شدت و ضعف تداوم خواهد داشت و این سامانه بارشی، اواخر وقت امشب از استان خارج خواهد شد.

توصیه می شود هرمزگانی ها از قرارگیری در حریم و بستر رودخانه های فصلی و مسیلها در نواحی شرقی استان خودداری و از صعود به بلندی های شرقی، شمالی و مرکزی این استان اجتناب کنند. دریا نیز امروز با وزش بادهای نسبتا شدید شمال غربی به ویژه در ساعت های بعدازظهر و شب مواج خواهد بود.

توصیه می شود تمهیدات لازم در بنادر صورت پذیرد و شناورهای سبک، صیادی و تفریحی از رفت و آمد به خصوص در جزایر غربی استان(کیش و لاوان) خودداری کنند.

فردا(سه شنبه) از میزان سرعت باد کاسته خواهد شد و شرایط دریا برای آمد و شدهای دریایی مساعد می شود.

روز چهارشنبه(نهم اسفندماه) گذر موجی بارشی، سبب ابرناکی و رگبار باران و رعد و برق در پاره ای نقاط استان(بیشتر نیمه شرقی استان) خواهد شد که جزئیات آن به زودی اطلاع رسانی می شود.

به لحاظ دمایی با توجه به کاهش ابرناکی آسمان، امروز افزایش نسبی دمای بیشینه مورد انتظار است.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز